کلاس چرتکه رباتیک گرگان
23 شهریور

کلاس چرتکه و رباتیک در گرگان

سرزمین پهناور ایران مملو از نوآموزان خلاق و باهوشی است که طلایه دار آینده ایران خواهند بود. کودکانی پر نشاط که لازمه حرکت آنها در مسیر درست آموزشی ارائه و اجرای یک برنامه جامع ، مبتنی بر پرورش خلاقیت و استعداد خواهد بود . گرگان از جمله شهرهایی است که تحت پوشش خدمات داناکو قرار گرفته. استقبال خوبی نیز از کلاس چرتکه در گرگان همراه با سایر رشته ها مانند رباتیک بوده است. در این میان رشته های مختلف دیگری مانند کلاس رباتیک گرگان توانسته رضایت لازم را همراه خود آورد.

کلاس چرتکه در گرگان ویژه کودکان و دانش آموزان

پرورش هوش منطقی و ریاضی و کشف استعداد های ذاتی موجود در این زمینه می تواند با استفاده از کلاس چرتگه گرگان ، افراد مستعد و توانا در زمینه اعمال محاسباتی را شناسایی کرده و آنان را در واقعیت زمانی مناسب به سوی رشته ها و مشاغل مرتبط هدایت نماید. بر کسی پوشیده نیست انسان ها غالبا بهترین کارها و فعالیت هایشان را در موضوعاتی انجام می دهند که هوش و استعداد ذاتی در آن داشته باشند.

کلاس چرتکه در گرگان می تواند کودکان و دانش آموزان مستعد و باهوش در زمینه هوش ریاضی و منطقی را شناسایی نموده و به آنها راهکار درستی در جهت هدایت آموزشی ارائه دهد. چرتکه در گرگان طی سالیان اخیر طرفداران خوبی را پیدا کرده و بسیاری از مراکز آموزشی و خانواده ها با مزیت ها و فواید آموزش چرتکه آشنا شده اند.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  بهترین کلاس رباتیک در کرج

خدمات کلاس رباتیک در گرگان و مراکز آموزشی مختلف

رباتیک از جمله رشته های آموزشی جذابی است که سه رشته مهندسی را در خود گنجانده است : برنامه نویسی ، مکانیک و الکترونیک . ادغام این رشته های مهم و بنیادین در علوم مهندسی در چهارچوب رشته رباتیک می تواند چلیش علمی مناسبی را برای کودکان و دانش آموزان فراهم آورد. کلاس رباتیک در گرگان مبتنی بر STEM بوده که طی ترم های آموزشی مختلف علوم گفته شده به کودکان و دانش آموزان ارائه می شود.

کلاس های آموزش رباتیک گرگان زیر نظر نمایندگی داناکو و تحت نظارت دفتر مرکزی بوده تا کیفیت ارائه شده مطابق با استاندارد های واحد آموزشی باشد. همچنین پس از پایان این کلاس ها به دانش آموزان گواهی پایان دوره داده خواهد شد.

نحوه دریافت نمایندگی چرتکه و رباتیک در گرگان

داناکو تنوع گسترده ای را از محصولات و خدمات آموزش دارا می باشد به طوریکه توانسته با تکیه بر دانش فنی و توانایی نیروهای مجرب خود این حیطه را به سمت آموزش های آنلاین و خدمات شبیه سازهای آموزشی کودکان نیز هدایت نماید. تمامی نمایندگان و مراکز آموزشی زیر نظر ارائه دهد. رشته ها و محصولات دیگر داناکو شامل محاسبات سریع ریاضی ، دمینو ، لیوان چینی ، مهندسی خلاقیت ، اوریگامی ، زبان انگلیسی کودکان و دیگر موارد بوده که همراه با پشتیبانی و برگزاری دوره های آموزشی مربیان به این مراکز و نمایندکان ارائه می شود.

بنابراین در صورتی که در زمینه آموزش کودک و نوجوان فعال هستید و یا دارای مرکز آموزشی می باشید می توانید با اخذ نمایندگی داناکو ، تمامی خدمات گفته شده را دریافت نمایید. کارشناسان ما همواره آماده اند تا بهترین و به روز ترین خدمات را ارائه داده و بر درستی و کیفیت فرآیند نظارت کافی داشته باشند.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  جلسه آموزش استفاده از سرویس برگزاری کلاس آنلاین در آبادان

برای کسب اطلاعات بیشتر دریافت نمایندگی چرتکه و رباتیک گرگان از طریق راههای زیر می توانید با ما ارتباط بگیرید.

سوالی دارید؟

فرم مشاوره

به این مطلب امتیاز دهید
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده