سرویس برگزاری کلاس آنلاین در آبادان
08 مهر

جلسه آموزش استفاده از سرویس برگزاری کلاس آنلاین در آبادان

شیوع کرونا و برگزاری کلاس های آنلاین در آبادان

برگزاری کلاس آنلاین آموزشی در آبادان و استان خوزستان جزو نخستین اقداماتی بود که نمایندگان داناکو در این محدوده جغرافیایی بلافاصله پس از شیوع کرونا اقدام به برنامه ریزی و اجرای آن نمودند. با این کار بسیاری از دوره های آموزشی که به سبب شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری حضوری کلاس ها دچار وقفه شده بود ، از طریق برگزاری سروی کلاس آنلاین دانالاین برگزار و به خوبی به اتمام رسید.

دوره های جدید کلاس های آموزشی آنلاین نیز در آبادان متناسب با شرایط برنامه ریزی شده و در دانالاین برگزار گردید تا خللی در اجرای خدمات آموزشی داناکو در استان خوزستان بوجود نیاید.

سرویس برگزاری کلاس آنلاین در آبادان

آموزش مربیان و مدرسی برای استفاده از سرویس کلاس آنلاین در آبادان

با شروع سال تحصیلی جدید و ادامه دار بودن شرایط موجود نمایندگان داناکو در سراسر کشور به واسطه آشنایی و استفاده از سرویس کلاس آنلاین دانالاین طی چند ماه گذشته ، توانستند دانش و مهارت لازم را برای برگزاری کلاس آنلاین چرتکه ، رباتیک ، روبیک و … کسب نمایند.

سرویس برگزاری کلاس آنلاین در آبادان

نمایندگی داناکو در آبادان نیز با یک اقدام موثر ضمن برگزاری جلسات توجیهی مختلف با مراکز آموزشی که از سرویس دانالاین برای برگزاری کلاس های آنلاین خود استفاده می نمایند در یک برنامه زمانی منظم نحوه استفاده و نیز راهکارهای موثری که در برگزاری دوره های آموزش مجازی موثر خواهد بود برگزار نمود.

به این مطلب امتیاز دهید
این مطلب را نیز از دست ندهید!  ثبت نام کلاس چرتکه در ساری
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده