کلاس چرتکه در ساری
01 بهمن

ثبت نام کلاس چرتکه در ساری

ساری به عنوان شهری که مرکز استان مازندران است از جمله مناطق فعال در زمینه برگزاری دوره های آموزشی خلاقیت محور کودکان مانند کلاس چرتکه در ساری می باشد. داناکو در این شهر نیز همانند سایر مناطق کشور از طریق اعطای نمایندگی چرتکه ساری و یا برگزاری دوره آموزشی چرتکه ساری فعال می باشد. در ادامه می توانید از شرایط و نحوه برگزاری این دوره ها بیشتر آشنا شوید.

اهمیت کلاس چرتکه در ساری

محاسبات ذهنی و ریاضی چرتکه دانامس یکی از روش های محبوب در آموزش محاسبات ریاضی به کودکان می باشد. در این روش آموزشی و کلاس چرتکه ساری سعی شده تا از پیچیدگی های آموزشی ریاضی که موجبات خستگی ذهنی کودکان می شود پرهیز کرده و از یک روش آموزشی مبتنی بر ایجاد نشاط و علاقه در کودکان جهت آموزش چرتکه به کودکان استفاده نمود. اینکه چرتکه چیست و چه نقشی در تسریع فرایندهای مرتبط با انتقال مفاهیم پیچیده ریاضی دارد را می توان به صورت خروجی قابل لمس در کلاس های چرتکه کودکان در ساری مشاهده کرد. در این کلاس ها همواره در تلاشیم تا بهترین تجربه آموزشی را به نوآموزان منتقل کنیم.

مطالعات صورت گرفته نشان داده که هر قدر کودکان نسبت به موضوعی علاقه بیشتری نشان دهند ، ذهن آنها نیز نسبت به یادگیری آن موضوع سریع تر و بهتر عمل خواهد کرد. آموزش محاسبات ذهنی از طریق چرتکه سوروبان دقیقا بر همین اساس و ایجاد نشاط ذهنی توام با آموزش بنا گردیده است. ایجاد تصویر سازی ذهنی و تقویت هوش منطقی از جمله مهترین خرجی های این آموزش برای سنین پایه است. در این میان می توان مراکز آموزشی با برگزاری کلاس چرتکه در شهر سازی می توانند تمامی فواید و خروجی های مثبت این دوره را به نوآموزان خود منتقل نمایند.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  برگزاری کلاس و آزمون چرتکه دانامس در بوکان

مشخصات خدمات آموزش و کلاس چرتکه در ساری

از پرسش های مطرح شده این است که چگونه می توان در کلاس های چرتکه ساری شرکت نمود و یا از خدمات آموزش محاسبات ذهنی در ساری بهره برد؟

دریافت خدمات و آموزش های چرتکه کودکان داناکو به صورت می باشد:

۱- مدرسین ، مدیران و افرادی که در زمینه آموزش کودک و نوجوان فعال بوده و درخواست اخذ نمایندگی چرتکه ساری را داشته باشند که در این صورت داناکو تجهیزات آموزشی لازم را با قیمت نمایندگی همراه با پشتیبانی و برگزاری دوره های مربیگری در اختیار آنها قرار خواهد داد.

۲- کودکان و نوجوانان : که می توانند از طریق ثبت نام در سامانه جامع کلاس های آنلاین آموزشی کودکان و نوجوانان داناکو در این دوره ها به صورت حضوری یا آنلاین شرکت نمایند. این دوره ها زیر نظر واحد آموزش و از طریق نمایندگی داناکو در ساری برگزار می گردد.

ثبت نام در کلاس های آموزش چرتکه کودکان

بنابراین اگر در یکی از دو دسته فوق قرار داشته باشید می توانید به راحتی اطلاعات لازم و خدمات آموزشی دوره های آموزش محاسبات ذهنی با چرتکه سوروبان دانامس را دریافت نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره ، راههای ارتباطی سایت گزینه خوبی برای رفع ابهامات موجود از طریق کارشناسان داناکو می باشد.

استقبال از دوره های خلاقیت محور در مراکز مختلف آموزشی

مراکز آموزشی که عمده فعالیت آنها در برگزاری و اجرای برنامه های آموزشی و استعدادیابی کودکان می باشند همواره می بایست از آخرین متد های پرورش خلاقیت کودکان بهره مند گردند. روش های نوین همواره بر ارائه با کیفیت و بازدهی بالا استوار است تا از طریق آنها بتوان یک برنامه آموزشی منسجم در نظر گرفت. در این زمینه می توان با اخذ نمایندگی و یا با استفاده از نتایج حاصل از تحقیق و توسعه مجموعه ها و موسسات آموزشی بزرگ بهره مند شد.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  تجلیل از فراگیران داناکو در اردبیل

سوالی دارید؟

فرم مشاوره

ثبت نام در دوره های آموزشی چرتکه در ساری

گروه آموزشی پژوهشی داناکو سعی نموده تا یک زیر ساخت گسترده آموزشی با تکیه بر علوم و دانش روز دنیا ایجاد نماید و در کنار آن خدمات خود را با پشتیبانی مناسب در اختیار مخاطبین خود قرار دهد. پوشش گسترده نمایندگی داناکو در سراسر کشور سبب یکپارچگی توزیع این خدمات در کشور شده است.

بنابراین  هر یک از شهرهای استان مازندران از جمله ساری نیز می توانند این خدمات از جمله دوره های مربوط به کلاس چرتکه را دریافت نمایند. همانطور که گفته شد این دوره ها با توجه به نوع مخاطب خود به صورت آنلاین یا حضوری و یا حتی از طریق اخذ نمایندگی دریافت نمایند.

تجهیزات مورد نیاز جهت شرکت در کلاس چرتکه یکی از ضرورت های اصلی شرکت در برنامه های آموزشی دانامس خواهد بود که در صورت دریافت نمایندگی می توانید آنها را با قیمت نمایندگی  ( تخفیف ویژه ) و یا تک خریداری نمایید. این تجهیزات در کمترین زمان ممکن تا قبل از شروع کلاس ها به دست شما خواهد رسید.

به این مطلب امتیاز دهید
برچسب ها :
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده