کلاس چرتکه در بوکان
01 مهر

برگزاری کلاس و آزمون چرتکه دانامس در بوکان

این روزها پس از انطباق ساختار آموزش با شرایط ایجاد شده از کرونا بسیاری از نمایندگان داناکو در سراسر کشور از طریق برگزاری کلاس آنلاین چرتکه و یا دوره های حضوری با رعایت پرتکل ها اقدام به ارائه خدمات آموزشی می نمایند. این در حالی است که همین چن روز پیش آزمون چرتکه دانامس در یکی از نمایندگی های داناکو با استقبال نوآموزان برگزار گردید.

کلاس آموزش چرتکه در بوکان

بوکان از جمله شهرهایی که که نمایندگان داناکو توانسته اند با ارائه خدمات آموزشی و برگزاری کلاس آموزش چرتکه کودکان ، نوآموزان جدیدی را در مسیر پرورش خلاقیت قرار دهند. کلاس آموزش چرتکه در بوکان مانند بسیاری از نمایندگان کشوری داناکو به صورت آنلاین و یا حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

آزمون پایان ترم چرتکه بوکان

نوآموزان بوکانی پس از ثبت نام در کلاس های ترمیک و هدفمند شرکت نموده ، توانایی ذهنی و محاسباتی خود را افزایش می دهند. تمامی این دوره ها منطبق بر ساختار داناکو بوده و کارشناسان پشتیبانی نیز همواره در تلاشند تا بهترین ابزارها و مشاوره های لازم را در جهت پیشبرد خدمات و افزایش کیفیت در اختیار نمایندگان قرار دهند.

آزمون پایان ترم دانامس در نمایندگی چرتکه بوکان

مانند دوره ها و ترم های آموزشی معمول ، این دوره نیز همراه با ارزشیابی و برگزاری آزمون جهت محک مفاهیم و مهارت های آموزش داده شده همراه است . نمایندگی چرتکه بوکان داناکو مطابق با الگوهای ارزشیابی و با همراهی نوآموزان و والدین در شهریور ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری آزمون پایان ترم نوآموزان نمود.

کلاس چرتکه دانامس بوکان

شما نیز می توانید جهت شرکت در کلاس های چرتکه داناکو در شهر بودکان و یا دریافت خدمات از سایر محصولات و دوره های آموزشی داناکو با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت راهنمایی لازم را انجام دهند.

به این مطلب امتیاز دهید
این مطلب را نیز از دست ندهید!  شروع ثبت نام کلاس رباتیک کودکان و دانش آموزان در تهران
برچسب ها :
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

نظرات (6)
تبریزیان
10 آبان 1400

سلام و عرض ادب
من میخوام کلاس چرتکه راه بندازم توی شهرمون. از مسئول دانا مث شهر بوکان میخوام که اگر در توانشونه تجربیاتشون رو با من به اشتراک بگذرند.

پاسخ
واحد روابط عمومی
مدیر روابط عمومی
15 آبان 1400

با سلام و احترام
می توانید با پشتیبانی داناکو جهت درخواست خود ارتباط بر قرار نمایید

پاسخ
نسیمه ضیغمی
20 آذر 1400

سلام وقت بخیر من میخوام توی شهر خودمون آموزش چرتکه راه اندازی کنم ممنون میشم راهنمایی کنید…و همچنین میخوام برای مربیگری ثبت نام کنم

پاسخ
واحد روابط عمومی
مدیر روابط عمومی
23 آذر 1400

سلام ، با شماره ۰۲۱۳۶۰۴۳۹۲۴ تماس بگیرید یا به واتساپ ۰۹۲۲۴۸۳۷۴۲۳ پیام بدین کارشناس مربوطه راهنماییتون کنن / برای اخذ نمایندگی هم می تونید از طریق لینک درج شده پایین سایت اقدام کنید

پاسخ
سینا
23 آذر 1401

سلام وقت بخیر اطلاعات تماس با نمایندگی بوکان و ارومیه رو میخواستم ممنون میشم برام بفرستید

پاسخ
واحد روابط عمومی
مدیر روابط عمومی
4 دی 1401

سلام
با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
۰۲۱۳۶۰۴۳۹۲۴

پاسخ

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده