کلاس رباتیک در تهران
12 مهر

شروع ثبت نام کلاس رباتیک کودکان و دانش آموزان در تهران

اهمیت کلاس رباتیک در تهران در ارائه برنامه های موثر آموزش کودکان

علم رباتیک در سیستم های آموزشی امروز ناشناخته نیست و همه بر این باور هستند که این رشته علمی و مهیج می تواند سرمنشا علوم مهندسی پیشرفته باشد. در ” رباتیک چیست ” به طور مفصل به ارائه جزئیات این رشته پرداختیم که می توانید با مطالعه آن به خوبی با رباتیک آشنا شوید. کلاس رباتیک در تهران از جمله برنامه های آموزشی است که چندین سال با محبوبیت و استقبال خوب انواع مراکز آموزشی ، خانواده ها و نیز کودکان و دانش آموزان در تهران همراه بوده است.

همه افرادی که در حوزه آموزش های علوم پایه در تهران فعالیت دارند احتمالا با فواید آموزش رباتیک آشنا بوده و اهمیت این رشته مهم مهندسی که خود پایه بسیاری از علوم نوین است را می دانند. بنابراین گروه آموزشی پژوهشی داناکو نیز با علم به این موضوع خدمات گسترده و متنوعی را در این بخش برای مراکز مختلف آموزشی و نیز خانواده ها در نظر دارد.

امسال نیز نمایندگی داناکو در تهران پس از ارائه برنامه های قوی این رشته در قالب کلاس آنلاین قصد دارد تا با توجه به کنترل نسبی همه گیری کرونا و حرکت کشور به سمت قرنطینه هوشمند و احتمالا کاهش بسیاری از محدودیت ها ، برنامه های آموزشی مهیجی را ارائه دهد.

کلاس رباتیک در تهران به چه صورت برگزار می شود ؟

بسیاری از کلاس های رباتیک در تهران از در قالب همکاری نمایندگان داناکو در تهران با انواع مراکز آموزشی برگزار می شود . از جمله کلاس رباتیک در غرب تهران ، شرق تهران و یا شمال و جنوب تهران که بدون محدودیت جغرافیایی قابل ارائه در قالب همکاری با مراکز است.

برگزاری کلاس های رباتیک دانش آموزی در تهران نیازمند تجهیزات استاندارد ، طرح درس ها و جزوات آموزشی و کنترل و ارزشیابی کلاس ها و مدرسین است تا خدمات در نهایت کیفیت و با بهترین خروجی به دانش آموزان و کودکان ارائه گردد. این کلاس ها به صورت ترمیک و هدفمند بوده که بر اساس ساعت آموزشی استاندارد بر و اساس توافق با مدیر مرکز برگزار می شود.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  برگزاری کلاس های مهندسی خلاقیت داناکیدز در بندر عباس

مراکز آموزشی در تهران چگونه می توانند این خدمات را دریافت و یا کلاس رباتیک در تهران برگزار کنند؟

اکثر مراکز آموزشی موجود در تهران ظرفیت اجرا و برگزاری کلاس های رباتیک کودکان و نوجوانان را دارا می باشد. نمایندگی داناکو در تهران نیز آماده است تا برنامه های آموزشی مدون و دوره های آموزش رباتیک به مراکز آموزشی تهران را به بهترین نحو ارائه و اجرا نماید.

برای این منظور تنها کافی است تا پایه تحصیلی و رده سنی تحت پوشش مرکز آموزشی را همراه با نقطه جغرافیایی که مرکز در آن قرار دارد معرفی نمایید تا در پس از هماهنگی نمایندگی رباتیک در تهران با شما تماس حاصل نمایند و توضیحات تکمیلی خدمت مرکز ارائه گردد.

مراکز آموزش رباتیک در تهران

پس از آن و در صورت موافقیت مدیریت مرکز آموزشی ، کارشناسان نمایندگی داناکو در تهران به مرکز مراجعه و برنامه آموزشی مورد نظر را همراه با جزئیات مالی و قرار داد در اختیار مدیر گذاشته تا طبق آن دوره آموزشی رباتیک در تهران آغاز گردد. در پایان دوره نیز علاوه بر ارائه گواهی پایان ترم توسط نمایندگی آزمون پایان ترم نیز از نوآموزان گرفته خواهد شد.

همچنین به منظور ارزیابی و دقت نظر در کیفیت آموزشی دوره ها ، همواره نمایندگی و سطح کیفی کلاس توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا کلاس رباتیک با کیفیت هرچه بهتر برگزار گردد.

همچنین بسیاری از افراد علاقمند به فعالیت در حوزه آموزش کودک و نیز مراکز آموزشی مختلف در تهران می توانند با اخذ نمایندگی رباتیک تهران به صورت  خود محور خدمات و رشته های مختلف از جمله کلاس رباتیک در تهران را برای نوآموزان خود برگزار نمایند. در این صورت علاوه بر تامین تجهیزات توسط داناکو می توانند در قالب دوره های مربیگری رباتیک نیز ، مدرس لازم را آموزش دهند و از بسیاری از دیگر خدمات دریافت نمایندگی در این بخش استفاده نمایند.

قیمت و هزینه کلاس رباتیک در تهران به چه صورت است ؟

همواره برای هر محصول و خدمتی فاکتورهای مشخصی برای تعیین قیمت وجود داشته که براورد هزینه های انجام شده در کنار در نظر گرفتن یک حاشیه سود منطقی قیمت نهایی را به وجود می آورد. برای این منظور قیمت کلاس رباتیک کودکان در تهران نیز دارای فاکتورهای مختلفی است که مواردی از قبیل هزینه تجهیزات و بسته های آموزش رباتیک ، هزینه مدرس در نظر گرفته شده برای کلاس از مهمترین آنهاست.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  کلاس های چرتکه و رباتیک شیراز + فروش و دوره مربیگری

اما این را به یاد داشته باشید نمایندگی داناکو همواره سعی دارد تا هزینه کلاس رباتیک در تهران را با قیمتی منصفانه و منطقی ارائه دهد تا تمام طرفین از آن راضی بوده و بر اساس آن کیفیت خوبی در اختیار مخاطبین عزیز ارائه شود. تعین قیمت کلاس رباتیک در تهران منعطف بوده و طی مذاکره با مدیر مرکز و بر اساس حجم خرید تجهیزات و دوره های آموزشی می تواند شامل تخفیفاتی نیز گردد که همه این موارد مستلزم براورد تمامی هزینه ها و صحبت با مدیر یا مخاطب است.

آیا کلاس رباتیک آنلاین در تهران جزو خدمات داناکو هست و نیز شامل کلاس های حضوری نیز می شود؟

یکی از خدمات مهم داناکو بویژه پس از همه گیری ویروس کرونا که نه تنها شامل تهران که در کل کشور توسط مدرسین مجرب نمایندگی برگزار می شود کلاس آنلاین رباتیک می باشد. در این دوره های آموزش آنلاین سعی شده تا یک برنامه مدون آموزشی مبتنی بر سرویس های آنلاین اماده ارائه گردد تا بتواند به بهترین نحو برای افرادی که تمایل به دریافت خدمات آموزشی به صورت آنلاین دارند ایجاد گردد.

کلاس های رباتیک داناکو در تهران

برای شرکت در این کلاس ها در کنار داشتن تجهیزات تنها نیاز به یک اینترنت پایدار می باشد بعد از آن مدرس بر اساس روز و ساعت اعلام شده که در اختیار والدین و نوآموز نیز قرار میگیرد کلاس ها را در بستر آنلاین برگزار می کند.

ثبت نام در کلاس رباتیک در تهران

پیش نیاز دریافت درخواست در هر رشته ابتداعا ثبت نام در آن و ارسال درخواست به واحد مربوطه جهت پیگیری است. رباتیک رشته است جذاب که دوره های آموزشی آن در بسیاری از کشورها درحال برگزاری است. می تواند خلاقیت را بروز داده و استعداد های کودکان و دانش آموزان را شکوفا نماید. همچنین ذهن آنها را با علوم نوین و شاخه های مکانیک ، الکترونیک و برنامه نویسی آشنا نماید.

کارشناسان داناکو طی روزهای کاری هفته آماده اند تا از طریق فرم ثبت نام کلاس رباتیک در تهران و یا از طریق سایر راههای ارتباطی دیگر درخواست مربوطه را دریافت و در یک زمانبندی مشخص نسبت به هماهنگی و شروع کلاس ها اقدام نمایند.

4.4/5 - (5 امتیاز)
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده

chat