کلاس آنلاین رباتیک
18 آبان

کلاس آنلاین و مجازی رباتیک برای کودکان و نوجوانان

در دنیای امروز خدمات آموزش آنلاین تا حد بسیتر خوبی توانسته زندگی بشر را تحت تاثیر قرار دهد. دسترسی همگانی و ایجاد یک برابری اجتماعی درست برای همه افراد دغدغه است که بستر آنلاین ما را در ایجاد آن یاری نموده است. کلاس آنلاین رباتیک برای کودکان نیز با استفاده از همین بستر و تکیه بر دانش روز بدون محدودیت از طرف مجموعه های آموزشی مختلفی در سراسر دنیا برگزار می شود. در این بخش می خواهیم به معرفی و ویژگی های برگزاری این دوره های بر خط رباتیک در داناکو بپردازیم.

ضرورت کلاس آنلاین برای کودکان و دانش آموزان

همه گیری ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از دولت های سراسر جهان باعث شد بسیاری از خدمات از طریق اینترنت ارائه شود. کلاس آنلاین برای کودکان بیش از پیش اهمیت یافت چرا که در بسیاری از نقاط امکان برگزاری کلاس های حضوری ممکن نبود و یا اجرای آنها ریسک هایی را به همراه می داشت.

از این رو بسیاری از مراکز آموزشی تلاش نمودند با استفاده از سرویس های کلاس آنلاین ، خدمات و دوره های آموزشی خود از جمله کلاس آنلاین رباتیک را ادامه داده و مانع از توقف فعالیت های آموزشی شوند.

کلاس آنلاین ( مجازی ) رباتیک

از جمله دوره های آموزشی پرطرفدار در مجموعه داناکو آموزش رباتیک برای کودکان و دانش آموزان بود که از طریق نمایندگی های داناکو و با استفاده از پکیج های آموزش رباتیک دانابات برگزار می گردد. در این دوره و با گسترش زیرساخت های آموزش مجازی در داناکو ، برنامه ریزی لازم جهت ثبت نام کلاس مجازی رباتیک صورت گرفت تا افرادی که امکان شرکت در کلاس های حضوری را نداشته و علاقه مند به یادگیری این دوره هستند بتوانند شرکت نمایند.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  بهترین سن برای آموزش چرتکه به کودکان

در این دوره مباحث مهمی از جمله رباتیک چیست ؟ ، الکترونیک ، مکانیک و بهره گیری از قدرت خلاقیت در ساخت انواع ربات ها در قالب دوره های آموزشی مدونی توسط برترین مدرسان داناکو از سراسر کشور برگزار می شود. در پایان دوره نیز به نوآموزان گواهی نامه پایان دوره توسط مجموعه آموزشی داناکو تعلق خواهد گرفت.

ثبت نام کلاس های خلاقیت کودکان

اهمیت آموزش آنلاین رباتیک برای کودکان و دانش آموزان

آموزش آنلاین رباتیک همچون بسیاری از خدمات آموزشی در سراسر دنیا امروزه رایج بوده و باعث شده نوآموزان بتوانند در بهترین کلاس های آموزش رباتیک شرکت کنند. علاوه بر این یکی از ویژگی های مهم خدمات آموزش مجازی رفع محدودیت جغرافیایی بوده که امکان حضور در کلاس را از هر نقطه جغرافیایی تنها از طریق اینترنت فراهم می سازد.

کودکان و نوجوانان در شرایطی که امکان شرکت در کلاس های حضوری نداشته باشند را می بایست به سمت برنامه های آموزشی مفید و خلاقیت محور هدایت کرد تا در دوره سنی حساسی که قرار دارند بتوان کار پرورش استعداد را به خوبی انجام داد . با رشد تکنولوژی خصوصا در بخش های آموزشی می تواند از آن برای اجرای دوره های آموزشی مختلف استفاده نمود.

کلاس های آنلاین رباتیک یکی از این دوره های بوده که علاوه بر پرنمودن زمان فراغت کودکان و نوجوانان با استفاده از اجرای برنامه های آموزشی جذاب ، در رشد و بلوغ ذهنی و خلاقیت آنها نیز موثر خواهد بود.

هزینه شرکت در کلاس مجازی ( آنلاین ) رباتیک

با توجه به حذف هزینه های مرتبط با رفت و آمد و صرف زمان برای این بخش طبیعتا هزینه های تمام شده نسبت به کلاس های حضوری خصوصی کمتر خواهد بود. علاوه بر این مدرس مربوطه نیز شامل این مهم شده و کاهش هزینه های برگزاری کلاس عدم نیاز به فضای آموزشی گسترده موجب کاهش هزینه های دریافتی خواهد شد.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  5 دلیل از فواید آموزش رباتیک برای دانش آموزان و کودکان

 با توجه به نوع کلاس که امکان برگزاری گروهی و خصوصی را دارا می باشد (با توجه تعداد ثبت نامی ها و متقاضیان ) نوع هزینه دریافتی نیز مرتبط با همین دسته بندی می باشد ، اما در مجموع هر دو نوع ،  شرکت در کلاس های مجازی رباتیک ارزان تر از حضوری بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

تجهیزات لازم برای شرکت در کلاس آموزش رباتیک

برگزاری دوره های آموزشی در زمینه علوم رباتیک نیازمند داشتن ابزارها و ماژول های مرتبط با آن است. کیفیت ابزارهای مورد استفاده و تطبیق استاندارد آن با رده سنی مربوطه موضوعی است که دارای اهمیت فراوان می باشد. محصولات دوره آموزش آنلاین رباتیک کودکان داناکو نیز کاملا منطبق با استاندارد دوره بوده و تمامی ابزارهای لازم برای این دوره را شامل می شود.

علاوه بر این با توجه به اینکه در داناکو برای هر ترم جدید نیاز به خرید یک بسته آموزش رباتیک نیست از این رو صرفه اقتصادی را نیز به همراه خواهد داشت. طی هر ترم ماژول ها و ابزارهایی لازم به صورت جداگانه به بسته اولیه اضافه خواهد شد.

نحوه ثبت نام در کلاس آنلاین رباتیک

جهت ثبت نام می توانید علاوه بر تکمیل فرم قرارداده شده در لینک زیر و ارسال آن جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز از طریق راههای درج شده در سایت داناکو با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا ابهامات شما را در سریع ترین زمان ممکن بر طرف سازند.

به این مطلب امتیاز دهید
برچسب ها :
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده