کلاس آموزش آنلاین
استفاده از خدمات نوین آموزش از راه دور برای برگزاری کلاس آنلاین چرتکه ، رباتیک ، روبیک و ...

کلاس های آموزش آنلاین کودکان و نوجوانان داناکو

کلاس های آموزش آنلاین کودکان و نوجوانان داناکو

خدمات آموزش از راه دور داناکو به دو صورت برگزار می گردد : ۱- همکاری با مراکز مختلف آموزشی و برگزاری کلاس اموزش آنلاین کودکان و دانش آموزان ۲- برگزاری دوره های آموزش آنلاین برای نوآموزان علاقمند به شرکت در کلاس ها

در هر دو مورد ذکر شده کلاس ها به صورت آنلاین از طریق سرویس وبینار اختصاصی داناکو با نام ” دانالاین ” برگزار می گردد که استفاده از این سرویس نیاز به نصب هیچ برنامه ای نداشته و با هر دستگاهی که قابلیت استفاده از اینترنت داشته باشد و مرورگرهای اینترنتی را پشتیبانی کند ،  قابل برگزاری است.

پس اگر شما مدیر یک مرکز آموزشی هستید که تمایل به برگزاری دوره های آموزش مجازی دانش آموزان مانتد کلاس آنلاین چرتکه ، کلاس آنلاین ربایتک ، روبیک و … را دارید و یا از والدین بوده ، می خواهید نوآموز خود را در دوره های آموزش آنلاین چرتکه رباتیک خلاقیک روبیک و دیگر رشته های خلاق محور داناکو ثبت نام نمایید کافی است از طریق فرم مشخص شده زیر اقدام به ثبت نام نمایید.

آمورش از راه دور و خدمات آموزش آنلاین مراکز مختلف آموزشی

در دنیای امروز و با وجود گستردگی نقوذ اینترنت ، بسیاری از کشورهای توسعه یافته سعی بر انتقال ساختارهای آموزشی خود در آن هستند تا از این طریق علاوه بر کاهش هزینه ها کیفیت آموزش را از طریق بهرگیری از دانش روز بالا ببرند.

با در نظر گرفتن این شرایط می توان بستری را برای برگزاری دوره های آموزش آنلاین بسیاری از رشته ها مانند کلاس آنلاین چرتکه ، کلاس آنلاین رباتیک ، خلاقیت ، اوریگامی و دیگر رشته های آموزشیبرای  مراکز در شرایطی که با تعطیلی ناخواسته مواجه هستیم ایجاد نماییم. این کار از جهاتی باعث می شود که ارتباط بین نوآموز با مراکز و به طبع آن فضای آموزشی همچنان برقرار باشد و از جهتی نیر به ادامه روند کاری مراکز کمک می نماید.

فواید استفاده از خدمات آموزش آنلاین برای مراکز آموزشی 

  • کلاس های آموزشی مرکز خود را که به صورت حضوری برگزار می کردید را همچنان داشته باشید
  • درآمد حاصل از برگزاری کلاس ها به شرایط اقتصادی مرکز شما در شرایط بحران مانند کرونا کمک خواهد کرد
  • با انجام دوره های آموزش آنلاین ، فعالیت مرکز شما هیچگاه متوقف نخواهد شد.
  • کیفیت برگزاری کلاس ها توسط داناکو ارزیابی خواهد شد
  • هر کلاس آنلاین دانش آموزان دارای یک گروه پرسش و پاسخ خواهد بود
  • پس از پایان دوره گواهی نامه معتبر داناکو به نوآموزان داده خواهد شد
  • برگزاری کلاس های آنلاین و نیز تامین تجهیزات آموزشی هر کلاس توسط نمایندگی داناکو در آن شهر انجام می گردد

در صورتی که شما دارای یک مرکز آموزشی هستید می توانید با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان کلاس های آموزشی مرکز خود را به صورت آنلاین سازماندهی و برگزار نمایید. این دوره ها توسط نمایندگی های داناکو در سراسر کشور اجرا شده و نظارت لازم بر روی کیفیت خدمات دهی از طرف دفتر مرکزی داناکو همواره در طول ارائه خدمات آموزش از راه دور وجود خواهد داشت.

با ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه کارشناسان داناکو با شما تماس گرفته و توضیحات تکمیلی در رابطه با جزئیات و نحوه ارائه خدمات آموزش آنلاین را خواهند داد.

اهمیت آموزش از راه دور برای کودکان و نوجوانان

با شیوع ویروس کرونا و ایجاد فاصله بین دانش اموزان و کلاس های آموزشی نیاز به خدمات آموزش آنلاین دانش آموزی بیش از پیش حس شد. ابزاری به روز و مدرن که امروزه در بسیاری از سیستم های آموزشی جهان در حال پیاده سازی است.

یکی از سرویس های اموزش از راه دور داناکو ” دانالاین بوده ” که مختص برگزاری دوره های آموزش آنلاین می باشد و بسیاری از نمایندگان داناکو از طریق آن اقدام به برگزاری دوره های آموزش آنلاین چرتکه رباتیک لیوان چینی و دیگر موارد نموده اند .بنابراین شما نیز اگر تمایل به شرکت در کلاس آنلاین چرتکه ، رباتیک ، اوریگامی و سایر رشته های خلاقیت محور داناکو را دارید از طریق فرم زیر ثبت نام نمایید تا نمایندگی شهر شما هماهنگی های لازم برای برگزاری را به اطلاع شما برساند.

فواید کلاس آموزش آنلاین برای دانش کودکان و نوجوانان

  • نوآموزان در فضایی بهداشتی و مطمئن می توانند در خانه از کلاس های آموزش آنلاین استفاده کنند
  • در شرایط بحرانی مانند کرونا فرزندان شما همچنان می توانند از خدمات آموزشی بهره برده و ارتباط آنها با فضای آموزشی قطع نخواهد شد
  • با توجه به عدم محدودیت در برگزاری دوره های آنلاین ، کلاس های نوآموزان هیچگاه قطع نخواهد شد
  • دوره های آموزشی توسط نمایندگان برتر داناکو از سراسر کشور برگزار خواهد شد
  • در صورت نیاز به تجهیزات آموزشی ، ابزارهای آموزشی توسط نمایندگان داناکو برای نوآموز تامین و در اختیار وی قرار خواهد گرفت
  • پس از پایان دوره گواهی نامه معتبر داناکو به نوآموزان داده خواهد شد

پس از تکمیل فرم و ارسال دوره مد نظر مشاوران داناکو بر اساس رده سنی و یا دوره های آموزش دیده ، ترم رشته مناسب را به نوآموز پیشنهاد داده تا بر اساس آن بتوانند انتخاب دقیق تری برای دوره آنلاین خود داشته باشند.

فرم ثبت نام استفاده از خدمات

پس از تکمیل فرم کارشناس مربوطه جهت هماهنگی استفاده از نوع خدمات ، تامین تجهیزات آموزشی و نیز آموزش استفاده از خدمات مربوطه با شما تماس خواهند گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید