آموزش چرتکه
31 تیر

آموزش چرتکه ذهنی ” آموزش محاسبات ذهنی “

اهمیت آموزش چرتکه

قبلا در مطلبی تحت عنوان ” فواید آموزش چرتکه به کودکان ” در مورد تاریخچه چرتکه سوروبان و نیز تاثیر آن بر رشد فکری و ذهنی کودکان صحبت کرده بودیم و سایر فواید چرتکه را نیز برشمرده بودیم.در این مطلب قصد داریم روش آموزش چرتکه و چگونگی شرکت در دوره های آموزشی چرتکه صحبت نماییم.

دوره آموزشی چرتکه آنلاین

دوره های آموزشی چرتکه آنلاین صرفا به معنی حضور و یا شرکت در آن نیست بلکه آن چیزی که دارای اهمیت بالایی می باشد ، بهره کافی بوده که این دوره های آموزشی باید برای مدرس چرتکه داشته باشد. اغلب بسیاری از افرادی که به دنبال کسب آموزش چرتکه و محاسبات ذهنی می باشند با کلید واژه هایی مانند ” آموزش چرتکه pdf ” و یا ” دانلود آموزش چرتکه ” به دنبال کسب مهارت و دانش مورد نیاز خود در زمینه چرتکه دانش آموزی و یا محاسبات ذهنی می باشند.

به دلیل پراکندگی منابع موجود در زمینه آموزش چرتکه و حتی نبود فیلم آموزش چرتکه مناسب به دلایل مختلف شاید بهترین تصمیم انتخاب یک موسسه چرتکه مناسب و ثبت نام در کلاس های آموزشی چرتکه ویژه مدرسین باشد.

با این اقدام به راحتی می توانید علاوه بر شرکت در دوره های آموزشی چرتکه که بسیاری از آنها بصورت مجازی نیز برگزار می گردد ، در زمان خود نیز صرفه جویی نمایید.

کلاس های آنلاین چرتکه داناکو ویژه مربیان هر دو هفته یکبار و از طریق سرویس برگزاری کلاس آنلاین چرتکه به نام دانالاین توسط مدرسین داناکو برگزار می شود. علاوه بر این پس از شیوع کرونا و با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی دوره های مختلف چرتکه آنلاین و مجازی نیز به برنامه های آموزش آنلاین اضافه گردید.

اخذ نمایندگی چرتکه | اعطا نمایندگی چرتکه

یک پیشنهاد کامل!

در صورتی که به دنبال نمایندگی یک موسسه آموزشی و یا اخذ نمایندگی چرتکه باشید ، می توانید با اخذ نمایندگی داناکو علاوه بر استفاده از امتیازات نمایندگی ، به راحتی از طریق اتوماسیون نمایندگان داناکو در کلاس های آموزشی چرتکه شرکت نموده و از مزایای آن بهره مند شوید.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  هوش درون فردی کودکان چیست؟

جهت شرکت اخذ نمایندگی داناکو کافیست بر روی لینک زیر کلیلک نموده و با تکمیل فرم اخذ نمایندگی منتظر تماس کارشناسان داناکو باشید. مراحل اخذ نمایندگی در کمترین زمان انجام و تکمیل خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده