تست هوش های چندگانه گاردنر برای کودکان
19 فروردین

تست هوش های چندگانه گاردنر برای کودکان

هوش های چند گانه گاردنر چه اهمیتی دارند؟

قبلا در مقاله تحت عنوان هوش های چندگانه گاردنر به توضیح و تشریح انواع هوش بر اساس این نظریه پرداخته بودیم. هوش های حرکتی ، درون فردی ، برون فردی ، طبیعت گرا ، منطقی ریاضی ،هستی گرا ،هوش موسیقیایی و کلامی که هر انسانی از بدو تولد دارای یکی یا چند مورد از آنها خواهد بود.

امروزه کارشناسان به این نتیجه رسیده اند فرآیندهای آموزشی را در جهت درستی هدایت نمود تا انطباق کامل با استعدادهای ذاتی فرد داشته باشد . انجام چنین کاری می تواند بازدهی کارهای مختلف را افزایش داده و قدرت خلاقیت را نیز به سمت تولید محصول هدایت نماید.

بنابرای اهیمت هوش های چند گانه گاردنر را می تواند در کمک آن به شناخت استعدادهای ذاتی کودک و هدایت آموزشی آن در مسیر درست دانست. برای این منظور و جهت ارزیابی های اولیه نیز می توان از تست هوش گاردنر برای کودکان بهره جست.

تست هوش های چندگانه گاردنر برای کودکان

یکی از بخش های توسعه آموزشی با استفاده از فناوری های نوین داناکوییز بوده که با استفاده از متخصصین آموزشی و تکنولوژی دیجیتال طراحی و ساخته شده است. سامانه ای ویژه شبیه سازهای آموزشی که در مدت کمی توانسته مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند.

تست هوش گاردنر برای کودکان یکی از آخرین محصولات این سرویس بوده که با استفاده از فرایندهای مشخص تعریف شده والدین می توانند ارزیابی اولیه ای را جهت شناخت استعدادهای ذاتی کودک خود به دست آورند.

در این آزمون سعی شده با پاسخ دهید با سوالاتی هدفمند به صورت هوشمند ارزیابی دقیقی روی نقاط قوت هوش کودکان انجام گیرد تا در نهایت یک گزارش دقیق را در اختیار والدین یا مربیان قرار دهد. برای این مظور کافی است با کلیک بر روی لینک زیر و ورود به صفحه آزمون شما نیز در زمان بسیار کمی یک نتیجه اولیه سودمند را به دست آورید تا در برنامه های آموزشی کودک خود از آن بهره ببرید.

به این مطلب امتیاز دهید
این مطلب را نیز از دست ندهید!  فواید آموزش مکعب روبیک + تاریخچه مکعب روبیک
برچسب ها :
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

نظرات (2)
sara23
8 تیر 1400

خیلی خیلی سرویس جالبی بود ، خوب و دقیق هم انجام میده

پاسخ
واحد روابط عمومی
مدیر روابط عمومی
3 آبان 1400

از اینکه رضایت شما جلب شده خوشحالیم

پاسخ

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده