دوره مربیگری رباتیک کودکان
02 خرداد

کلاس و دوره آموزش و مربیگری رباتیک کودکان

دوره مربیگری رباتیک و آموزش مهارت های نوین

در سال های اخیر رباتیک یکی از رشته های جذاب در رده سنی کودک و نوجوان بوده که در بسیاری از مراکز آموزشی جزو رشته های مهم می باشد. این رشته جذاب نه تنها در ایران که خصوصا در کشورهای توسعه یافته از جمله کلاس های آموزش رباتیک کودکان و نوجوانان بوده که در تقویم آموزشی قرار دارد.

قطعا استفاده از متدهای نوین و علوم بسیار موثر در پیشرفت جوامع ، در زمینه آموزش کودکان و نوجوانان ، می تواند به پیشرفت و بهره برداری از خلاقیت انسانهای آن جامعه شود. مربیگری رباتیک از مهارت هایی است که نیازمند کسب دانش تخصصی در این زمینه و انتقال آن به زبان کودکان است.

همچنین می توانید با مطالعه مقاله ” رباتیک چیست ” اطلاعات جامع و کاملی را در زمنیه این دانش نوین آموزشی بدست آورید.

مهارت های لازم برای آموزش دوره مربیگری رباتیک

رباتیک از سه علم پایه ای برنامه نویسی ، الکترونیک و مکانیک تشکیل شده که هر کدام به تنهایی تاثیر به سزایی در رشد تکنولوژی داشته اند. در آموزش مربیگری رباتیک نیز این مفاهیم در قالب یک کلاس آموزشی برای مدرسین این زمینه برگزار شده و جزوات مکمل نیز در اختیار انها قرار داده خواهد شد. البته در این بخش یک نکته بسیار مهم وجود خواهد داشت که هر مدرس رباتیک کودکان و نوجوانان می بایست در کسب مهارت مربوط به آن تلاش نماید.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  هوش درون فردی کودکان چیست؟

از مهارت های مهم در آموزش رباتیک به کودکان این است بتوانیم با زبان و بیانی مفهوم ، متناسب با رده سنی و خلاقیت ذهنی آنها به انتقال مطالب اموزشی بپردازیم . طبیعتا در این زمینه آموزش اگر متناسب صورت نگیرد خروجی خوبی نداشته و برای کودک و نوجوانان مفهوم نخواهد بود.

چگونه مربی رباتیک شویم ؟

برای آنکه بتوانیم دوره های آموزش مدرس رباتیک کودکان را بخوبی بگذرانیم در ابتدا باید علاقه و اشتیاق لازم برای یادگیری این رشته داشته باشیم . البته زمینه های مرتبط با این دوره مانند رشته تحصیلی دانشگاهی نیز بی تاثیر نیست اما اگر زمینه تحصیلی نیز بدون ارتباط باشد ولی توانایی یادگیری مناسب آن را داشته باشید مانعی ندارد.

داناکو به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در زمینه آموزش کودکان و نوجوان در کشور ، به صورت منظم در قالب یک تقویم آموزشی دوره هایی را برای پرورش و آموزش مدرسین رشته های پرورش خلاقیت کودکان برگزار می کند. برای شرکت در این دوره ها کافیست پس از ثبت آنلاین منتظر پیامک و یا تماس کارشناس طی ۴۸ ساعت کاری باشید تا زمان و روز کلاس به شما اعلام شود.

این دوره ها در قالب کلاس های حضوری و آنلاین رباتیک مدرسین بوده که طی یک روز و ساعت مشخص بر اساس ترم بندی مشخص شده برگزار می شود. مدت زمان هر ترم و نیز سایر جزئیات مربوط به آن را می توانید از طریق لیست زیر مشاهده نمایید.

دوره هایی که امکان شرکت در آنها آزاد می باشد (برگزاری برای مدرسین نمایندگی داناکو تا ۵۰ درصد تخفیف )

 

این مطلب را نیز از دست ندهید!  بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از غرفه داناکو
ترم های آموزشی دوره نحوه برگزاری مدت زمان دوره حکم مربیگری لینک ثبت نام
ترم لایت ۱ ( آشنایی مقدماتی با رباتیک ، مفاهیم علم مکانیک ، شاسی ربات و ساخت سازه های خلاقانه ) حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۲۸۰ دقیقه دارد
ترم لایت ۲ ( آشنایی با سنسورها ، ساخت ربات های تعقیب نور و حل ماز) حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۲۸۰ دقیقه دارد
ترم ادونس ۱ ( آشنایی با مکانیزم های حرکتی و ساخت شوتر ، آشنایی با مکانیزم ربات تانکی ، ساخت ربات رالی) حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۲۸۰ دقیقه دارد

زمانبندی در نظر گرفته شده برای هر دوره به شرح زیر می باشد :

  • ۲۷۰ دقیقه آموزش توسط مدرس به شرکت کنندگان طی دو جلسه ۴۵ دقیقه ای
  • ۱۰ دقیقه آزمون
توجه
با توجه به شرایط موجود ناشی از کرونا تمامی دوره های مربیگری رباتیک به صورت آنلاین برگزار می گردد
4.5/5 - (2 امتیاز)
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده