گزارش تصویری جشنواره خلاقیت و مهارت داناکاپ ۱۴۰۰

برگزاری رویدادهای خلاقیت محور مبتنی بر کشف و پرورش استعدادها می تواند یکی از ابزارهای مفید در عرصه آموزش پایه قلمداد گردد. د راین راستا همه ساله رویدادهای متنوعی در قالب رقابت های ملی و جهانی دانش آموزی برگزار شده که در آن نوآموزان در سنین پایه بر اساس توانایی ها و مهارت های کسب شده با یکدیگر به رقابت علمی می پردازند. جشنواره ملی داناکاپ ۱۴۰۰ نیز در جهت تکمیل چرخه دوره های آموزشی داناکو با استقبال بالای شرکت کنندگان برگزار گردید. در ادامه می توانید گزارش برگزاری این رویداد را مطالعه نمایید.

برگزاری مسابقات آنلاین دانش آموزی داناکاپ با تکیه بر خلاقیت و مهارت علمی

امسال پس از تشکیل دبیرخانه جشنواره ملی داناکاپ ۱۴۰۰ ، ثبت نام نوآموزان داناکویی جهت شرکت در این رقابت علمی دانش آموزی از نیمه دوم اسفند ماه آغاز گردید. از پوستر رسمی رویداد رونمایی و رشته های و لیگ های ثبت نامی معرفی گردید.

پس از پایان دوره ثبت نام افراد در لیگ های مختلف دسته بندی شده و هماهنگی های لازم با نماینده های داناکو در شهرهای مستقر جهت اجرای هرچه بهتر رویداد انجام گردید. برای این منظور جلسات توجیهی و آموزشی متعددی با آنان در طی مدت ثبت نام و پس از آن برگزار گردید .

اجرای رویداد ملی داناکاپ به صورت شبکه پایگاهی نمایندگان داناکو

با توجه به این موضوع که هنوز همه گیری کرونا پایان نیافته و ضروری است دستورالعمل های بهداشتی رعایت گردد تصمیم بر اجرای رویداد در قالب شبکه نمایندگان داناکو در سراسر کشور گردید تا آنها به عنوان ناظر اجرایی داناکاپ در شهر خود شرایط را برای برگزاری رویداد فراهم آورند. پس از آموزش های لازم به آنها اقلام برگزاری و مهیا سازی شرایط میزبانی در اختیار آنها قرار گرفت تا شرایط یکپارچه ای میان شبکه نمایندگی داناکو در کشور به منظور برگزاری رویداد ایجاد شود.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  فواید آموزش چرتکه به کودکان

لیگ رشته ها و شهرهای مشارکت کننده در داناکاپ ۱۴۰۰

با توجه به نوین بودن شیوه برگزاری استقبال جمعی از رویداد بسیار بالا و خوب ارزیابی شد. شهرهای بسیاری از نقاط کشور در این رویداد شرکت نمودند که حاکی از مورد رضایت بودن شرکت کنندگان است. لیگ رشته های رویداد شامل مسابقات روبیک ، محاسبات ذهنی و ریاضی چرتکه ، محاسبات سریع ریاضی ، رباتیک ، دومینو ، مهندسی خلاقیت و دیگر رشته ها بوده که طی سه روز به صورت شبکه پایگاهی اجرا گردید.

برندگان مسابقه نیز بر اساس اطلاع رسانی های انجام شده در پایان هفته جاری پس از ارزیابی دبیرخانه رویداد و داوران در سایت رسمی داناکو و داناکاپ قرار خواهد گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده