کلاس آنلاین چرتکه در کرمانشاه
18 مرداد

برگزاری کلاس آنلاین چرتکه نمایندگی داناکو در کرمانشاه

کلاس چرتکه در کرمانشاه

کرمانشاه یکی از شهرهایی است که افتخار خدمت رسانی و برگزاری دوره های مختلف آموزشی را در آن داشتیم . کلاس های مختلفی مانند رباتیک ، چرتکه ، اوریگامی و دیگر رشته ها با شور و اشتیاق از طرف نوآموزان برگزار شده که بازخوردهای مثبتی را از آن دریافت نمودیم.

متاستفانه با همه گیری ویروس کرونا در کشور دیگر امکان میزبانی این نوآموزان در کلاس ها مانند گذشته نبود ، قطعا حفظ سلامتی دانش آموزان که به عنوان سرمایه های آینده کشور هستند اولویت اول است.

شروع کلاس آنلاین چرتکه در کرمانشاه در کنار دیگر رشته ها

اما این پایان ماجرا نبود ، با توجه به درخواست های نوآموزان برای کلاس آنلاین چرتکه در کرمانشاه و نیز با فراهم آوری زیرساخت و بستر برگزاری کلاس های آنلاین توسط مجموعه داناکو ، به نام دانالاین ، تمامی نمایندگی های داناکو در سراسر کشور از جمله داناکو کرمانشاه ، توانستند در مدت کوتاهی همچنان دوره های آموزشی خود را ادامه دهند.

این دوره ها نه تنها دچار افت کیفیت نشد که توام با ابزارهای نوین آموزشی مانند چرتکه سوروبان آنلاین که توسط داناکو تدارک دیده شده بود ، سبک جدیدی از آموزش را به نمایش گذاشت . کلاس آنلاین چرتکه در کرمانشاه از جمله دوره هایی بود که طی این مدت متقاضیان بسیاری را به سمت خود جذب نمود.

 

برگزاری دوره های مختلف اموزش آنلاین در کرمانشاه

این دوره ها بدون نیاز به حضور نوآموزان در کلاس های حضوری ، به صورت تماما مجازی در بستر آنلاین داناکو برگزار می شود. علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این دوره ها از طریق لینک ثبت نام دوره های آموزش آنلاین دانالاین اقدام به ثبت نام نمایند.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  برگزاری کلاس و آزمون چرتکه دانامس در بوکان

در این قسمت علاوه بر نوآموزان مراکز مختلف آموزشی در کرمانشاه نیز می توانند با همکاری نمایندگی داناکو در این شهر کلاس های چرتکه و دیگر رشته ها را به صورت آنلاین برگزار نمایند

به این مطلب امتیاز دهید
برچسب ها :
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

نظرات (2)
فاطمه کرمی
افشین شهسواری
18 آبان 1399

با سلام
یکی از بهترین سیستمهای برگزاری کلاس آنلاین در ایران بدون شک دانالاین است

پاسخ
واحد روابط عمومی
مدیر روابط عمومی
18 آبان 1399

با تشکر از حسن توجه شما نماینده گرامی

پاسخ

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده