09 شهریور

برگزاری وبینار آموزشی توسط نمایندگی داناکو در تهران

برگزاری وبینار راهکاری مناسب در شرایط کرونا

چند ماهی است که ویروس کرونا در سراسر جهان سایه انداخته و به سبب رعایت پروتکل های بهداشتی ، قرنطینه در شرایط قرمز و بازنگری در شرایط قبل باعث ایجاد محدودیت های مختلف در بسیاری از کارها شده است. یکی از این بخش های مهم آموزش و خلاقیت کودکان و نوجوانان و خدماتی است که در رشته های مختلف توسط نمایندگی های داناکو در سراسر کشور ارائه می گردید.

از ابتدا گروه آموزشی پژوهشی داناکو به عنوان یک پلتفرم گسترده آموزشی با خدمات و محصولات متنوع سعی نمود با بهره گیری از ابزارهای نوین ، خدمات آموزشی گذشته را ادامه داده و خلا موجود را برطرف نماید. یکی آنها برگزاری های وبینار های مختلف آموزشی برای نمایندگان و یا وبینارهای عمومی بوده است که با استقبال بسیاری خوبی رو به رو می باشد.

برگزاری وبینار آموزشی توسط نمایندگی داناکو در تهران

وبینار سبک های یادگیری و راههای ارتباط با دانش آموزان

در این راستا و با توجه به اهداف داناکو ، نمایندگی تهران اقدام به برگزاری وبیناری آموزشی با موضوع ” سبک های یادگیری و راههای ارتباط با دانش آموزان ” در ۶ ام شهریور ماه نمود. در این وبینار نکات و مباحث مختلفی پیرو موضوع وبینار توسط نمایندگی داناکو در تهران به شرکت کنندگان ارائه و به سوالات نیز در پایان توسط ایشان پاسخ داده شد.

مدت زمان این رویداد آنلایمن ۶۰ دقیقه بود که از طریق سرویس ویژه خدمات و محصولات آموزش آنلاین دانالاین برگزار گردید.

جهت اطلاع از سایر وبینارها می توانید با ارسال عدد ۱ به شماره ” ۵۰۰۰۲۹۹۵۵۶۴۴۶ ” از آخرین وبینار ها و تاریخ برگزاری آن مطلع شوید.

به این مطلب امتیاز دهید
این مطلب را نیز از دست ندهید!  آزمون پایان ترم دانامس در بوکان برگزار شد
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده