18 اسفند

پیک نوروزی پندا

پیک نوروزی

در دهه ۶۰ و ۷۰ که شبکه های مجازی و اینترنت به مانند امروز رشد و توسعه نیافته بود پیک نوروزی وسیله ای بود تا از طریق آن دانش آموزان در زمان تعطیلات عید نوروز که فاصله زمانی زیادی را تا شروع مجدد کلاس ها داراست با انجام تمرینات و مطالعه بتواند ارتباط خود را با یادگیری و فضای دروس حفظ نماید.

پیک های نوروزی دهه ۶۰ و ۷۰ تصمیمی بود که از آن طریق کلاس و مدرسه حتی در تعطیلات نوروز نیز به کلی تعطیل نمی شد! اما در سالهای اخیر و با پیشرفت شبکه های مجازی اکثر معلمان از طریق این فضا دروسی را برای این ایان دانش آموزان خود در نظر می گیرند که این تکالیف و برنامه ها به نوعی کار همان پیک های نوروزی است اما پیشرفته تر و با نظارت معلمین.

اخذ نمایندگی چرتکه رباتیک خلاقیت کودک

پیک نوروزی پندا

گروه آموزشی پژوهشی داناکو نیز که توسط نمایندگی های خود در سراسر کشور کلاس هایی آموزشی پژوهشی را برگزار می کند از امسال در صدد است تا در کنار برنامه ها و دوره هایی که به صورت آنلاین توسط نمایندگی ها برگزار می شود پیک نوروزی خود را تحت عنوان پندا در اختیار دانش آموزان و نوآموزان در سراسر کشور قرار دهد.

در پیک نوروزی پندا علاوه بر تمرین های رباتیک ، چرتکه ، روبیک و دیگر رشته های آموزشی ، مطالب و دانستنی های دیگری نیز در نظر گرفته شده است. کودکان و نوآموزان داناکویی می توانند با استفاده از پندا مطالب و دانش خود را تا شروع مجدد کلاس ها به روز نگه داشته و از مطالب و دانستنی های جدید لذت ببرند.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  آموزش استم STEM چیست ؟

پیک نوروزی پندا

پیک نوروزی پندا کاملا رایگان بوده و برای دریافت آن نیازی به پرداخت هزینه نیست ، کافیست روی لینک کلیک نموده و پندا را دانلود نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

Comment (1)
سجاد
13 اسفند 1399

هعی یادش بخیر
لعنت به این مافیای گوشی 😔

پاسخ

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده