داناکاپ
30 شهریور

جشنوره ملی خلاقیت و مهارت داناکاپ

چرا رویداد ملی دانش آموزی ؟

ایجاد حس رقابت و تجربه پیروزی در یک آزمون و مسابقه به شرط آنکه مسیر درستی را داشته باشد می تواند به امر یادگیری و پرورش خلاقیت کمک نماید. همانطور که با تغییر رویکرد نمره دهی در مقطع ابتدایی در سالیان اخیر نیز می توان فصل جدید و مثبتی در در آموزش کشور مشاهده کرد. در صورتیکه که رقابت به عنوان تکمیل یک چرخه آموزشی دیده شود جدای از ایجاد حس هیجان خود می تواند با جمع بندی مفاهیم آموخته شده در یک دوره زمانی و استفاده از مجموع یادگیری ها جهت حل یک مساله و یا تبدیل به یک مهارت عملی باعث کشف استعداد و نبوغ نیز گردد.

برگزاری رویدادی با این ویژگی ها و با هدف رساندن نوآموزان به نبوغ و تبدیل دانش خود به مهارت می تواند اتفاقی مثبت ارزیابی گردد .خصوصا اگر این رویداد در ابعادی بزرگ و ملی برگزار شود. مسابقات ملی دانش آموزی در کشور تحت عناوین مختلف و با رویکرد های مشابه دیگر نیز در حال برگزاری بوده که اغلب نیز دارای اهداف مثبتی هستند. حتی در سطح بین المللی نیز مشابقات علمی مختلفی هر ساله برگزار می شود.

جشنواره خلاقیت و مهارت داناکاپ یک مسابقه دانش آموزی و یک رخداد علمی

همانطور که اشاره نیز شد انواع المپیاد ها و مسابقات دانش آموزی در کشور هر ساله برگزار می شود که البته تفاوت هایی را با یکدیگر دارا می باشند.مجموعه آموزشی داناکو ، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهنده های محصولات و خدمات آموزشی با شبکه نمایندگی در سراسر کشور در صدد است تا جشنواره دانش آموزی داناکاپ را به عنوان نقطه تبدیل دانش فرا گرفته نوآموزان در دوره های آموزشی مختلف را به یک  خروجی ملموس تبدیل نماید. این رویداد در سطحی ملی و در لیگ های مختلف مسابقاتی و کارگاهی در یک روز برگزار می گردد.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  اعلام نتایج جشنواره ملی خلاقیت و مهارت داناکاپ 1400

علاقمندان و مراکز آموزشی مختلف می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جشنواره ملی خلاقیت و مهارت داناکاپ ، با دبیرخانه این مسابقات با شماره ۰۲۱۳۶۰۴۳۹۲۴ تماس حاصل نمایند.

به این مطلب امتیاز دهید
برچسب ها :
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده