نمایندگی محصولات آموزشی و کمک آموزشی در تهران
11 آبان

اعطای نمایندگی محصولات آموزشی پژوهشی در تهران

اهمیت پرورش خلاقیت و هدایت درست آموزشی | نمایندگی محصولات آموزشی و کمک آموزشی در تهران

پرورش خلاقیت و هوش همواره در جوامع مختلف از اهمیت بالایی برخوردار بوده است . امروزه جوامعی که در آن انسان در مسیر درست آموزشی قرار گرفته و بتوانند بر اساس استعداد ذاتی خود آموزش ببینند می توانند به جامعه خود کمک بسیار نموده و در رشد و تعالی آن نقش مثبتی را ایفا نمایند.

استعدادیابی دغدغه ای است که همواره روش های مختلفی برای آن به کار گرفته شده و هم اکنون نیز راههای گوناگون بر اساس نظریه ها و راه کار های مختلف برای این امر مهم در کشور در جریان است.

از بهترین نظریه های ارائه شده در این زمینه هوش های هشت گانه گاردنر است. نظریه ای قوی که به خوبی انواع هوش ذاتی را تعریف کرده و انسان ها را دارای درجه یکسانی هوشی قرار داده است.

در داناکو ما معتقدیم که می توان با استفاده از این نظریه قوی و البته با رویکرد پرورش کارآفرین های خلاق از سنین پایه هم استعداد را کشف نماییم و هم بر اساس شرایط بومی کشور آنها را پرورش و بارور کنیم . از این رو نمایندگی تهران با اجرای برنامه های مختلف در سطح شهر تهران و برگزاری کلاس های خلاقیت محور سعی در مهارت آموزشی بهینه دارد.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  کلاس و دوره های آموزش مربی و مربیگری چرتکه همراه با ارائه مدرک

اعطای نمایندگی شرکت آموزشی در تهران | اخذ نمایندگی چرتکه ، رباتیک و محصولات آموزشی و کمک آموزشی در تهران

گروه آموزشی پژوهشی داناکو در صدد است در جهت گسترش خدمات خود در سطح شهر تهران اقدام به اعطای نمایندگی محصولات و خدمات در تهران نماید تا علاوه بر ایجاد نقش مفید در فروش محصولات آموزشی و دانش آموزی در تهران بتواند خدمات آموزشی را نیز در تهران ارائه نماید.

دوره آموزشی چرتکه در تهران | دوره آموزشی رباتیک برای کودکان در تهران

برگزاری دوره آموزشی مختلف در یک محدوده جغرافیایی مانند کلاسه چرتکه در تهران ، کلاس رباتیک در تهران و همچنین کلاس های دومینو ، روبیک ، سازه های پل ماکارونی ، خلاقیت و رشته های متنوع دیگر در تهران نیازمند یک برنامه ریزی دقیق با مدیریت قوی در سطح شهر تهران می باشد. اعطای نمایندگی محصولات مختلف مانند نمایندگی چرتکه در تهران ، نمایندگی رباتیک در تهران و نمایندگی مجموعه عظیمی از محصولات و خدمات آموزشی خود را در تهران اعطا نماید.

نمایندگی محصولات آموزشی و کمک آموزشی در تهران

گروه آموزشی پژوهشی داناکو در تهران در صدد است تا به منظور گسترش خدمات خود در شهر تهران و ارئه یک سیستم یک پارچه آموزشی به افراد و موسساتی که شرایط لازم را دارا می باشند نمایندگی اعطا نماید. علاقمندان در صورت تمایل می توانند ابتدا فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایند تا کارشناس مربوطه جهت ارائه اطلاعات بیشتر با آنها تماس بر قرار نماید.

فرم درخواست اخذ نمایندگی داناکو در تهران

به این مطلب امتیاز دهید
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده