آموزش رباتیک برای دانش آموزان و کودکان
08 مرداد

آموزش رباتیک برای دانش آموزان و کودکان

آموزش رباتیک برای دانش آموزان و کودکان

برگزاری دوره های آموزش رباتیک برای دانش آموزان و کودکان نیازمند شرایطی از قبیل تجهیزات آموزش رباتیک ، محیطی با شرایط استاندارد برای برگزاری کلاس ها و نیز مدرس آموزش با دانش کافی از این رشته می باشد. برگزاری دوره های آموزشی رباتیک برای کودکان و دانش آموزان در مراکز استانداردی از قبیل مدارس ، پژهشسراهای دانش آموزی ، سراهای محلات و دیگر مراکزی که ویژه سنین کودکی و دانش آموزی و دارای مسئولینی مجرب و با تجربه در امر آموزش می باشد می تواند بهترین شرایط استاندارد را برای آموزش رباتیک به همراه بیاورد.

خانواده نیز بعنوان اصل اساسی مشوق ، می تواند نقش تزریق اعتماد به نفس را ایفا نموده که خود محرک مهمی در پیشرفت کودکان و دانش آموزان می باشد.همچنین پس از پایان کلاس آموزش رباتیک نیز در قالب مرور مباحث آموزشی می توانند یاری رسان فرزند خود باشند.

اهمیت آموزش رباتیک برای دانش آموزان و کودکان

قبلا در مقاله ای تحت عنوان ” پنج دلیل از فواید آموزش رباتیک به کودکان ” از فواید آموزش رباتیک برای دانش آموزان و کودکان و تاثیر مثبتی که در آینده آنها خواهد گذاشت گفته بودیم.و نیز گفته بودیم که اگر برای کودکان عرصه لازم و کافی برای بروز استعدادشان فراهم نکنیم نمی توانیم زمینه هوشی آنها که برای آینده بسیار مهم خواهد بود را مشخص نماییم.

به همین دلیل آموزش رباتیک به دلیل دارا بودن شرایط لازم و کافی جهت بروز خلاقیت در کودکان و نیز دانش آموزان می تواند در استعداد کودکان و دانش آموزان نقش مهم و حیاتی را داشته باشد.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان

در صورتی که تمایل به برگزاری کلاس های آموزش رباتیک ویژه کودکان و دانش آموزان دارید و یا به دنبال کلاس رباتیک در تهران و سایر شهرها می باشد می توانید از طریق نمایندگی های ما در سراسر کشور اقدام به ثبت نام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راههای ارتباطی دفتر مرکزی داناکو تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

Comment (1)
5 دلیل از فواید آموزش رباتیک برای دانش آموزان و کودکان | اهمیت آموزش رباتیک در سنین کودکی
6 شهریور 1397

[…] سوال اینجاست که اهمیت این رشته کجاست و فواید آموزش رباتیک برای دانش آموزان و کودکان چیست؟ ۱-برای کودکان سرگرم […]

پاسخ

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده