دوره مربیگری مکعب روبیک
17 دی

کلاس و دوره مربیگری مکعب روبیک

آموزش مربیگری مکعب روبیک

ابزارهای بسیاری زیادی در اطراف ما وجود دارد که استفاده بهینه و درست از آن می تواند به رشد و نمو خلاقیت کمک کند. ابزارهایی که بعضا برای ساخت آن نیز خلاقیت و تلاش زیادی صورت گرفته و در نهایت یک محصول سودمند برای آموزش گشته اند.

مکعب روبیک از دسته محصولاتی اعجاب انگیزی است که در ظاهر ساده ی هندسی خود ، امکان انجام روش های گوناگون آموزشی را فراهم آورده است. فواید آموزش مکعب روبیک امروز باعث شده بسیاری از مراکز آموزشی و مدرسین از آن برای پرورش خلاقیت کودکان با ایجاد چالش های هدایت شده بروند و در همین راستا کلاس های مختلفی نیز برگزار می شود. آموزش مربیگری مکعب روبیک خود توانایی و مهارتی است که در کنار یادگیری آموزش برگزاری کلاس مکعب روبیک ، توانایی ایجاد یک شرایط شاد و مفرح همراه با مضمون آموزشی را نیز امکان پذیر می کند.

دوره مربیگری مکعب روبیک

مکعب روبیک دارای انواع مختلفی است که هریک دارای فرمول هایی جهت حل می باشد. روبیک ۳ در ۳ و روبیک ۲ در ۲ در کنار هرمی از رایج ترین انواع آن بوده که از این بین نیز نوع ۳ در ۳ بین بسیاری از عموم مردم محبوبیت دارد.

دوره مربیگری شامل برگزاری آموزش دقیق حل مکعب روبیک و روش های مختلف آن بوده که توسط مدرسین مجرب داناکو در قالب کلاس های آنلاین و حضوری برگزار می گردد. در این دوره ها علاوه بر یاددهی نکات مختلف آموزشی مواردی نیز در جهت داشتن محیطی با نشاط و خلاق محور به مدرسین گفته خواهد شد.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  اخذ نمایندگی یک موسسه آموزشی و یا شرکت آموزشی کودکان چه مزایایی دارد

همانند تمامی دوره های آموزش مدرسین داناکو ، در پایان کلاس مربیگیری روبیک به مدرسین بر حسب قبولی در آزمون گواهی مدرس نیز اعطا می گردد. همچنین تجهیزات لازم کلاس از قبیل مکعب و کتابچه راهنمای تمرین در قالب پک آموزش مکعب روبیک نیز در ابتدا در اختیار آنها قرار داده خواهد شد (متناسب با نوع دوره بسته آموزشی مرتبط با آن داده خواهد شد).

شرایط مربیگری مکعب روبیک

دوره های آموزش مدرسین مکعب روبیک در قالب خدماتی است که به نمایندگان و مربیان آنها و نیز دوره های ازاد مدرسین برگزار می شود. در نمایندگی گام اول داناکو ، دوره های آموزش مربی بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده به طوریکه بسیاری از مراکز می توانند با بودجه بندی خوبی خود و مربیان را در بسیاری از دوره ها ثبت نام نمایند. اما افرادی که تمایلی به دریافت نمایندگی ندارند نیز می توانند در قالب دوره های آزاد اقدام به شرکت در کلاس ها نمایند.

واحد آموزش داناکو طی مدت نمایندگی یا در طول دوره آزاد به عنوان پشتیبانی ،  تمامی ابهامات و پرسش ها را بر اساس چهارچوب تعریف شده پاسخ داده و نیز مواردی مانند جلسه بندی کلاس های هر ترم را نیز به عنوان راهنمایی مناسب در اختیار مدرسین نمایندگی قرار می دهد.

بنابرین مدرسین آموزش مکعب روبیک و یا مراکزی که اقدام به ارائه این گونه خدمات در مرکز خود می نمایند می توانند بر اساس دستورالعمل تعریف شده با بازدهی بسیار خوبی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی نمایند.

دوره هایی که امکان شرکت در آنها آزاد می باشد (برگزاری برای مدرسین نمایندگی داناکو با ۵۰ درصد تخفیف )
ترم های آموزشی دوره نحوه برگزاری مدت زمان دوره حکم مربیگری لینک ثبت نام
آموزش روبیک ۳X3 حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۱۹۰ دقیقه دارد
آموزش روبیک ۲X2 حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۱۹۰دقیقه دارد

زمانبندی در نظر گرفته شده برای هر دوره به شرح زیر می باشد :

این مطلب را نیز از دست ندهید!  اعلام نتایج جشنواره ملی خلاقیت و مهارت داناکاپ 1400

  • ۱۸۰ دقیقه آموزش توسط مدرس به شرکت کنندگان
  • ۱۰ آزمون

توجه
با توجه به شرایط موجود ناشی از کرونا تمامی دوره های مربیگری مکعب روبیک به صورت آنلاین برگزار می گردد

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان با تماس گرفته و پرسش های خود را با آنها مطرح نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

نظرات (2)
Saba
17 آبان 1401

سلام ایا آزمونی جهت اعطای مدرک مربیگری برگزار میشود؟

پاسخ
واحد روابط عمومی
مدیر روابط عمومی
3 آذر 1401

بله پس از اتمام دوره جهت صدور مدرک آزمون گرفته می شود

پاسخ

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده

chat