هوارد گاردنر یک روانشناس و استاد دانشگاه بود که در سال ۱۹۸۳ نظریه ای را با عنوان ” هوش های چند گانه ” ارائه نمود. این نظریه تحول بسیار مهی در الگوهای استعدادیابی که تا پیش از آن برقرار بود ایجاد کرد که بیشتر با عنوان ” هوش های چند گانه گاردنر ” شناخته می شود. شرکت در کارگاه و دوره مربیگری هوش های چندگانه گاردنر سبب آشنایی مربیان و مدیران فعال در حوزه کودک با به کارگیری یک روش علمی در اندازه گیری استعداد می شود. علاوه بر آنکه این نظریه باعث معروفیت خود او شد، قالب بسیاری از الگوهای استعدادیابی و کارگاه های هوش چندگانه گاردنر در سراسر جهان انتخاب گردید که امروزه در بسیاری از سیستم های استعدادیابی از آن بهره می برند.

ویژگی های دوره مربیگری هوش های چندگانه گاردنر

در این دوره سعی بر ارائه تمامی موارد و نکات لازم به صورتی که قابلیت اجرای درست داشته باشد است تا شرکت کنندگان پس از پایان بتوانند به خوبی برنامه های تست هوش کودکان را انجام دهند. علاوه بر این کاربرگ ها، داکیومنت ها، محتواها و حتی برنامه های تعاملی و نرم افزاری نیز در اختیار مربیان قرار داده می شود. هوش های چند گانه شامل ۹ هوش ذاتی است که شناخت و تشخیص آنها در سنین پایه در تدوین برنامه های آموزشی بعدی بسیار حائز اهمیت است. این موارد عبارت اند از:

  1. هوش موسیقیایی
  2. هوش منطقی ریاضی
  3. هوش طبیعت گرا
  4. هوش هستی شناسی
  5. هوش بین فردی
  6. هوش بدنی جنبشی
  7. هوش تجسمی
  8. هوش کلامی/زبانی 
  9. هوش درون فردی

تشخص درست هر کدام از موارد بالا در کلاس دوره مربیگری هوش های چندگانه گاردنر به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد تا بتوانند در فرآیندها و برنامه های اجرایی و آموزشی از آنها بهره مند شوند.

کارگاه و دوره مربیگری هوش چندگانه گاردنر

کاربرد آموزش مربی تست هوش گاردنر

بر اساس دانسته های تجربی و بسیاری از تحقیقات علمی کشف استعدادهای انسان در سنین کودکی می تواند نقض بسیار مهمی را در آینده شغلی او ایفا نماید. اگر استعدادهای ذاتی به موقع کشف شده و در یک فرآیند آموزشی دقیق و منظم بارور گردد در نهایت به عالی ترین مرحله خود خواهد رسید. برگزاری کارگاه مربیگری هوش چندگانه گاردنر فرصتی است ارزشمند که می تواند در انجام این مهم کمک آفرینی نماید.

با یادگیری موارد مهمی که در این دوره در نظر گرفته شده مراکز آموزشی مختلف می توانند فعالیت های مهمی را در زمینه استعدادیابی و پرورش خلاقیت کودکان انجام دهند. کارگاه تست هوش گاردنر امروزه یکی از ابزارهای علمی مفید و مهم استعدادیابی کودکان در سنین پایه در بسیاری از کشورهای جهان محسوب می شود.

چگونه در کلاس مربیگری هوش چندگانه گاردنر ثبت نام نماییم ؟

برای دریافت خدمات آموزشی در رده سنی کودکان می بایست پیش زمینه مناسبی برای آن وجود داشته باشد. از این افرادی که در زمینه آموزش کودکان فعال هستند مانند مربیان، فارغ التحصیلان دانشگاهی که در رشته های مرتبط با آموزش و کودک تحصیل کرده، مدیران مراکز آموزشی مختلف پایه و تمام افراد علاقمند که در این زمینه مشغول هستند می توانند در کلاس کارگاه مربیگری هوش چندگانه گاردنر شرکت کنند.

کارگاه هوش گاردنر

مخاطبین کارگاه هوش چندگانه گاردنر

فعالین آموزش

فعالین آموزش4

فعالین و علاقمند مشغول در زمینه پرورش خلاقیت کودکان

فارغ التحصیلان

فارغ التحصیلان3

کلیه فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با آموزش پایه

مدیران

مدیران2

مدیران و پرسنل مراکز مختلف آموزشی

مربیان

مربیان1

تمامی مربیان و مدرسین فعال در آموزش کودک

سوالات متداول

با توجه به اینکه امروزه ابزارهای آموزش آنلاین به صورت فراگیری رواج یافته که سبب ایجاد عدالت آموزشی ، کاهش هزینه های جانبی و حتی افزایش کیفیت گردیده است، کارگاه هوش گاردنر ویژه تربیت مربی نیز در فرمت آنلاین برگزار می شود

بر اساس طرح درس و برنامه در نظر گرفته شده ، ۶ جلسه ۶۰ دقیقه ای جهت آموزش و اجرای دوره جامع تربیت مربی هوش گاردنر در نظر گرفته شده که به صورت آنلاین در پلتفرم مورد نظر برگزار می شود.

شرایط لازم برای شرکت در کارگاه هوش گاردنر در بالا گفته شده اما می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت اطلاعات بیشتری از کارشناسان دریافت نمایید.

بله ، پس از اتمام دوره فوق گواهی شرکت در دوره مربیگری هوش چندگانه گاردنر توسط مجموعه آموزش داناکو به شرکت کنندگان داده می شود.

به این مطلب امتیاز دهید