مهد کودک‌ها مکان‌هایی هستند که جهت رشد استعداد‌ها، پرورش خلاقیت در کودکان، نهادینه‌سازی ارزش‌های دینی و معنوی، رشد روابط اجتماعی و ارتباط با پیرامون و دیگر مواردی که به رشد و بلوغ فکری کودکان کمک می‌نماید  ایجاد شده است. از تاسیس نخستین مهد کودک در ایران سالها می‌گذرد و از آن زمان تا به امروز تغییراتی در روش‌های آموزش و بهره‌گیری از ابزارهای مختلفی برای اجرای درست برنامه‌ها در قالب برگزاری دوره مربیگری مهد کودک ایجاد شده است.

داناکو در کنار ارائه خدمات مختلفی که به رشد و پرورش خلاقیت در کودکان کمک می‌نماید، با توجه به گستردگی رشته‌های آموزشی مرتبط با این رده سنی، اقدام به ثبت نام دوره مربیگری مهد می‌نماید. در زیر می‌توانید شرایط کامل و نحوه ثبت نام را مشاهده نمایید و در صورت نیاز با کارشناسان ما ارتبتط برقرار نمایید.

ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک

دوره مربیگری مهد کودک داناکو چیست؟

اگر شما مدیریت یک مهد کودک را بر عهده داشته باشید جهت اجرای درست برنامه‌های آموزشی در مرکز می‌بایست از نیروهی متخصص در این زمینه بهره‌مند شده و نیز جدید‌ترین و به روز‌ترین برنامه‌های آموزشی ویژه کودکان را برگزار نمایید.

ثبت نام نیروهای مرکز در دوره‌های مربیگری مهد کودک داناکو اقدامی است مثبت تا علاوه بر دریافت جدیدترین متدها و روش‌های آموزش کودکان، از مدرسینی با تجربه همراه با مهارت کافی بهره‌مند شوید. این دوره‌ها زیر نظر واحد آموزش داناکو در قالب یک برنامه زمانی منسجم برگزار شده و در نهایت از پشتیبانی نیز برخوردار خواهد بود.

چگونه مربی مهد کودک شویم؟

قطعا برای انجام هر کاری در هر مسئولیتی می‌بایست ابتدا تخصص‌های لازم در آن زمینه را بدست آورد. خدمات مرتبط با حوزه کودکان نیز نیازمند دانش کافی از این زمینه است. پس چه بهتر قبل از ورود به این موقعیت مطلعه لازم را در کنار دوره‌های آموزشی مختلف داشته باشیم.

بنابراین در پاسخ به پرسش چگونه می‌توانیم مری مهد کودک شویم باید گفت که ابتدا دانش لازم همراه با مطالعه را بدست آورده سپس در قالب ارسال رزومه همکاری با مهد کودک‌های مختلف، اقدامات لازم برای همکاری را فراهم آوریم.

ویژگی های دوره مربیگری مهد کودک داناکو

دوره‌های داناکو علاوه بر دارا بوده سر فصل‌ها و موضوعات مختلف آموزشی، خدمات پس از برگزاری شامل پشتیانی آموزشی، ارائه مدرک مربیگری داناکو، راهنماییو شرایط مناسب برای نمایندگی را نیز دارا هست که در زیر می‌توانید مهم‌ترین موارد از این ویژگی‌ها را مشاده نمایید.

آموزش بر اساس آخرین به روز رسانی آموزش داناکو متد جهانی
آموزش های داده شده توسط واحد آموزش داناکو مبتنی بر آخرین متد ها بوده که همواره توسط کارشناسان آموزشی به روز می شود

اعطای گواهی معتبر داناکو
پس از گذراندن دوره مربیگری مهدکودک به شرکت کنندگان گواهی معتبر داناکو اعطا خواهد شد

بهره مندی از پشتیبانی آموزشی
پس از پایان دوره مربی می تواند تا ۳ ماه به صورت رایگان پشتیبانی آموزشی لازم را دریافت نماید

امکان کسب درآمد از آموزش های دیده شده
  مربیان می توانند در صورت تمایل نمایندگی داناکو را دریافت نموده و علاوه بر دریافت محصولات با قیمت و تخفیف مناسب، از مشاوره های لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی کودکان و همکاری با مراکز آموزشی مختلف بهره مند گردند

شرایط ثبت نام مربیگری مهد کودک

دوره های مربیگری کودکان به صورت متنوع در سایت داناکو قرار داده شده که اغلب مراکز آموزشی از طریق دریافت نمایندگی یا ثبت نام کلاس های مختلف آموزشی برای مدرسین خود آنها را دریافت می کنند. همانطور که گفتیم دریافت دوره ها به تنهایی نبوده و خدمات مورد نظر آنها نیز پس از پایان دوره ها در قالب ارائه فایل های آموزشی، صدور مدرک و پشتیبانی ارائه می شود.

جهت ثبت نام دوره های مربیگری مهد کودک از طریق لینک زیر می توانید اقدام به ثبت نام انفرادی نمایید. پس از ثبت نام زمانبندی دوره از طریق پشتیبان ارسال و راهنمایی لازم جهت شرکت در دوره ارسال می گردد. این دوره ها برای کلاس های انفرادی آنلاین و برای کلاس های پوشش مرکز داناکو به صورت حضوری در خود مرکز برگزار می شود.

این دوره در قالب آموزش های تخصصی بر اساس عناوین زیر ارائه می شود:

  • بازی و اسباب بازی خلاقانه
  • قصه گویی
  • روانشناسی کودک
  • موسیقی بلز
  • انواع تست هوش کودکان
  • علوم و ریاضی

رشته های آموزشی تربیت مربی مهد

برای دوره مربیگری مهد داناکو رشته های بسیار متنوعی در نظر گرفته شده که همگی در جهت رشد و پرورش خلاقیت کودکان موثر و مفید است. این دوره ها بر اساس آخرین به روز رسانی آموزش داناکو و منطبق بر استاندارد های لازم خواهد بود.

در زیر دوره هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده را مشاهده می نمایید:

دوره آموزشی نحوه برگزاری زمان هر جلسه
بازی و اسباب بازی خلاقانه غیرحضوری (آنلاین) ۲۴۰ دقیقه
قصه گویی غیرحضوری (آنلاین) ۲۴۰ دقیقه
روانشناسی کودک غیرحضوری (آنلاین) ۲۴۰ دقیقه
موسیقی بلز – داناوا غیرحضوری (آنلاین) ۲۴۰ دقیقه
انواع تست هوش کودکان غیرحضوری (آنلاین) ۲۴۰ دقیقه
علوم و ریاضی غیرحضوری (آنلاین) ۲۴۰ دقیقه

نحوه برگزاری دوره مربیگری مهد

دوره های آموزشی مربیگری مهد هر دو ماه یکبار به صورت آنلاین/غیرحضوری در روز های پایانی هفته برگزار خواهد شد.

دوره اول در شش جلسه چهار ساعته (۲۴ ساعت آموزشی) برگزار می گردد گ:

  • روز های کلاس: یک شنبه، سه شنبه
  • تاریخ شروع: ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
  • تاریخ پایان: ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
  •  ارائه مدرک معتبر شرکت آموزشی داناکو

در پایان فیلم ضبط شده ی دوره به همراه پاکدست، فایل، جزوه و اپلیکشن های آنلاین برخی دوره های آموزشی در اختیار مربی قرار میگیرد.

به این مطلب امتیاز دهید