یکی از رشته های آموزشی که زمینه مناسبی را برای بروز خلاقیت کودکان در هوش جنبشی حرکتی را ایجاد می شود بازی لیوان چینی است. اما بازی لیوان چینی چیست و چگونه می توان از آن در دوره های خلاقیت کودکان بهره برد. قبلا در مقاله ای در سایت داناکو توضیحات مفیدی در این رابطه داده شده که می توانید مطالعه نمایید. اما در این بخش می خواهیم دوره مربیگری لیوان چینی که بسیار جذاب می باشد را معرفی نماییم.

دوره مربیگری لیوان چینی

دوره مربیگری لیوان چینی چیست ؟

اگر به دنبال یک رشته آموزشی هستید که در کنار ایجاد شادابی و نشاط همراه با تحرک و ورزش فواید آموزشی مهمی را نیز داشته باشد قطعا یکی از گزینه ها بازی لیوان چینی است. برگزاری دوره های مربیگری لیوان چینی در زمینه پرورش خلاقیت و آموزش کودکان از جمله مواردی است که توسط داناکو برگزار می شود.

مربیان مجرب داناکو طی یک برنامه زمانی منظم و بر اساس استاندارد و سرفصل های آموزش لیوان چینی برای مربیان اقدام به اجرای این دوره ها می نمایند. این کلاس ها به صورت آنلاین تحت نظر واحد آموزش داناکو برگزار می گردد.

ویژگی های دوره مربیگری لیوان چینی داناکو

کیفیت آموزش در انتهای فرآیند می بایست به خوبی مشهود باشد ، اصول اجرا به درستی نظارت و اجرا شود و در نهایت پشتیبانی لازم از مدرس آموزش دیده فراهم شود. دوره های مربیگری لیوان چینی داناکو دارای تمامی فاکتور های اجرای یک دوره با کیفیت می باشد.

از ابتدای ثبت نام تا زمانیکیه مربی مدریک خود را دریافت نماید کارشناسان پشتیبانی و آموزش همراه مربی خواهد بود.همه تلاش داناکو کسب اطمینان از رضایت مخاطب می باشد.

آموزش بر اساس آخرین متد جهانی
آموزش های داده شده توسط واحد آموزش داناکو مبتنی بر آخرین متد لیوان چینی بوده که همواره توسط کارشناس آموزشی به روز می شود

اعطای گواهی معتبر داناکو
پس از گذراندن دوره مربیگری لیوان چینی به شرکت کنندگان گواهی معتبر داناکو اعطا خواهد شد

بهره مندی از پشتیبانی آموزشی
پس از پایان دوره مربی می تواند تا ۳ ماه به صورت رایگان پشتیبانی آموزشی لازم را دریافت نماید

امکان کسب درآمد از آموزش های دیده شده
  مربیان می توانند در صورت تمایل نمایندگی داناکو را دریافت نموده و علاوه بر دریافت محصولات با قیمت و تخفیف مناسب ، از مشاوره های لازم جهت برگزاری دوره های آموزش چرتکه و همکاری با مراکز آموزشی مختلف بهره مند گردند

شرایط مربیگری لیوان چینی

دوره های مربیگری از جمله خدماتی است که مراکز آموزشی مختلف با اخذ نمایندگی یا شرکت در دوره های آزاد داناکو آموزش های مرتبط با آن را دریافت می کنند. با این کار مراکز آموزشی می توانند دوره های مختلف لیوان چینی را برگزار نمایند یا مدرسین پس از شرکت در دوره های مربیگری لیوان چینی می توانند با مراکز مختلف آموزشی همکاری نمایند.

آموزش لیوان چینی در داناکو تحت برند ” دانالیچی ” انجام می پذیرد. این خدمات با تخفیف ویژه تا ۵۰ درصد به نمایندگان داناکو ارائه می شود. اما در صورتی که قصد دریافت نمایندگی لیوان چینی داناکو را نداشته باشید می توانید در دوره های آزاد که به صورت محدود تا پایان ترم ۱ آموزش داده می شود شرکت نمایید.

شرایط دریافت نمایندگی داناکو پیچیده نبوده و می توانید با کمترین سرمایه اقدام به اخذ نمایندگی نمایید. در این صورت می توانید در بسیاری از دوره ها با تخفیف مناسب ثبت نام نموده و تجهیزات و اقلام آموزشی را نیز با قیمت کمتر نسبت به قیمت عمومی دریافت نمایید.

ثبت نام در دوره مربیگری لیوان چینی

برای ثبت نام در دوره ها ابتدا می بایست مشخص کنید که در دوره های آزاد شرکت می کنید یا در دوره های ویژه نمایندگان. همانطور که به آن پرداختیم دوره های نمایندگان از شرایط ویژه همراه با تخفیف برخورد دار است اما در صورتی که قصد شرکت در دوره های آزاد آموزش مربیگری لیوان چینی را نیز داشته باشید می توانید مطابق جدول زیر ثبت نام نمایید.

ترم های آموزشی دوره نحوه برگزاری مدت زمان دوره حکم مربیگری
ترم سیستم حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۶۰ دقیقه دارد
ترم ترتیب – ویژه نمایندگان حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۶۰ دقیقه دارد
ترم چرخشی -ویژه نمایندگان حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۶۰ دقیقه دارد

به این مطلب امتیاز دهید