دوره های آموزش مربیگری چرتکه
25 آبان

کلاس و دوره های آموزش مربی و مربیگری چرتکه همراه با ارائه مدرک

دوره های آموزش مربیگری چرتکه

در سال های اخیر دوره های آموزشی مبتنی بر پرورش خلاقیت و بروز استعداد های کودکان و نوجوانان توسعه بسیار یافته و از حیث تنوع نیز توانسته بسیاری از زمینه های هوشی را تحت پوشش قرار دهد. در این میان بسیاری از مراکز آموزشی برای اجرای این دوره ها سعی دارند تا با اخذ نمایندگی موسسه آموزشی یا نمایندگی موسسه خلاقیت بتوانند محصولات و آموزش های لازم را دریافت کنند.

یکی از خدمات گروه آموزشی پژوهشی داناکو جهت گسترش خدمات آموزش نوین ، مبتنی بر شبکه نمایندگی است که از طریق برگزاری دوره های آموزش مربیگری چرتکه ، رباتیک ، اوریگامی و سایر رشته ها می باشد. این دوره ها در قالب کلاس های آنلاین با استفاده از سرویس برگزاری کلاس مجازی و نیز شبیه ساز چرتکه سوروبان آنلاین و یا حضوری بر اساس زمانبندی مشخص شده توسط واحد آموزش برگزار می شود.

این دوره ها به صورت ترمیک و مرحله به مرحله بوده که در آن آموزش های لازم محاسبات ذهنی و ریاضی با استفاده از چرتکه سوروبان از مقدماتی تا پیشرفته توسط مدرسین مجرب داناکو برگزار و در پایان نیز مدرک مربیگری به شرکت کنندگان اعطا می شود.

چگونه مربی چرتکه شویم ؟

یکی از سوالاتی که توسط طیف بسیاری از علاقمندان به تدریس پرسیده می شود این است که ” چگونه مربی چرتکه شویم ؟ ” و چگونه در دوره های آموزش آموزش مربی چرتکه ثبت نام نماییم ؟ پاسخ به این پرسش را می توان از جنبه های مختلفی برسی نمود زیرا قبل از شرکت در دوره ها نیاز به داشتن حداقل شرایطی است که امکان حضور در کلاس مربیگری چرتکه را فراهم می آورد.

همانطور که گفته شد ، کلاس های آموزش مربیگری چرتکه بر اساس یک برنامه زمانی اعلامی به افراد ثبت نامی برگزار می شود. جهت شرکت در دوره ها نیز کافیست فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید تا کارشناس مورد نظر طی ۴۸ ساعت کاری هماهنگی های لازم و تاریخ برگزاری را به شما اعلام نماید.

یکی از لازمه های برگزاری دوره آموزش مربی چرتکه وجود تجهیزاتی است که می بایست مدرس در کلاس همراه خود داشته باشد. پس از ثبت نام و ارسال فرم مربوطه در صورت نیاز با هماهنگی پشتیبان ، تجهیزات لازم شامل چرتکه سوروبان ، پک چرتکه ، چرتکه مربی و سایر اقلام مد نظر قبل از شروع کلاس ارسال می گردد تا برای شرکت در کلاس منعی وجود نداشته باشد.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  گزارش تصویری گردهمایی نمایندگان داناکو

کلاس مربیگری چرتکه

ویژگی های دوره های مربیگری چرتکه داناکو

آموزش بر اساس آخرین متد جهانی
آموزش های داده شده توسط واحد آموزش داناکو مبتنی بر آخرین متد چرتکه سوروبان بوده که همواره توسط کارشناس آموزشی به روز می شود

اعطای گواهی معتبر داناکو
پس از گذراندن دوره مربیگری چرتکه به شرکت کنندگان گواهی معتبر داناکو اعطا خواهد شد

بهره مندی از پشتیبانی آموزشی
پس از پایان دوره مربی می تواند تا ۳ ماه به صورت رایگان پشتیبانی آموزشی لازم را دریافت نماید

امکان کسب درآمد از آموزش های دیده شده
  مربیان می توانند در صورت تمایل نمایندگی داناکو را دریافت نموده و علاوه بر دریافت محصولات با قیمت و تخفیف مناسب ، از مشاوره های لازم جهت برگزاری دوره های آموزش چرتکه و همکاری با مراکز آموزشی مختلف بهره مند گردند

شرایط مربیگری چرتکه

دوره های آموزش چرتکه در قالب خدماتی است که به علاقمندان و نیز مربیان آموزشی مختلف داده می شود. دریافت این خدمات در قالب نمایندگی در چهارچوب برنامه توسعه آموزش داناکو بوده که مهمترین آن دریافت هزینه های آموزش تا ۵۰ درصد تخفیف  و بیشتر می باشد . در نمایندگی گام اول داناکو ، دوره های آموزش مربی بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده به طوریکه بسیاری از مراکز می توانند با بودجه بندی خوبی خود و مربیان را در بسیاری از دوره ها ثبت نام نمایند.

از این رو پس از دریافت نمایندگی برای شرکت در دوره های آموزشی دیگر نیازی به ارسال مدارک مربیان نبوده و تنها از طریق ثبت نام آنلاین آنها در دوره های آموزش مربی چرتکه می توانند در ساعت و روز اعلامی از طرف واحد آموزش در کلاس شرکت نمایند. اما خارج از شرایط نیز متقاضیان از طریف جدول قرار داده شده در زیر می توانند به صورت آزاد ثبت نام نموده و آموزش لازم را دریافت نمایند.

واحد آموزش داناکو طی مدت نمایندگی یا تا دو هفته پس از برگزاری دوره برای متقاضیان ثبت نام آزاد به عنوان پشتیبان ، تمامی ابهامات و پرسش ها  را بر اساس چهارچوب تعریف شده پاسخ داده و نیز مواردی مانند جلسه بندی کلاس های هر ترم را نیز به عنوان راهنمایی مناسب در اختیار مدرسین قرار می دهد.

این مطلب را نیز از دست ندهید!  اعلام نتایج جشنواره ملی خلاقیت و مهارت داناکاپ 1400

بنابرین مدرسین آموزش چرتکه و یا مراکزی که اقدام به ارائه این گونه خدمات در مرکز خود می نمایند می توانند بر اساس دستورالعمل تعریف شده با بازدهی بسیار خوبی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی نمایند.

دوره هایی که امکان شرکت در آنها آزاد می باشد (برگزاری برای مدرسین نمایندگی داناکو تا ۵۰ درصد تخفیف )
ترم های آموزشی دوره نحوه برگزاری مدت زمان دوره حکم مربیگری
جمع و تفریق ساده + دوستان کوچک ( SF LEVEL ) حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۱۹۰ دقیقه دارد
دوستان بزرگ ( BF LEVEL ) حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۱۹۰ دقیقه دارد
دوستان میکس ( MIX LEVEL ) حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۱۹۰ دقیقه دارد

زمانبندی در نظر گرفته شده برای هر دوره به شرح زیر می باشد :

  • ۱۸۰ دقیقه آموزش توسط مدرس به شرکت کنندگان طی دو جلسه ۶۰ دقیقه ای
  • ۱۰ دقیقه آزمون
  • اعطای حکم مربیگری معتبر داناکو
  • پس از ثبت نام طی ۲۴ ساعت کاری کارشناس مربوطه با شما تماس خواهند گرفت و شروع کلاس حداکثر یک هفته بعد از ثبت نام خواهد بود
  • جزوه ، طرح درس و جلسه بندی هر ترم بعد از دوره برای مربی ارسال می گردد

 

توجه
این دوره ها به صورت آنلاین برگزار می شود. اما در صورتی که مرکز آموزشی ثبت نامی بیش از ۵ نفر داشته و شامل شهر تهران باشد امکان برگزاری حضوری نیز میسر خواهد بود
دوره هایی که شرکت در آنها در قالب دریافت نمایندگی می باشد
ترم های آموزشی دوره نحوه برگزاری مدت زمان دوره گواهی پایان دوره
ضرب سوروبان ( MPL LEVEL ) حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۱۹۰ دقیقه دارد
تقسیم سوروبان ( DVL LEVEL ) حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۱۹۰ دقیقه دارد
قرض گیری ها ، اعشار ، توان ،جذر  ( HL LEVEL ) حضوری / غیرحضوری (آنلاین) ۱۹۰ دقیقه دارد

زمانبندی در نظر گرفته شده برای هر دوره به شرح زیر می باشد :

  • ۱۸۰ دقیقه آموزش توسط مدرس به شرکت کنندگان طی ۳ جلسه ۴۵ دقیقه ای
  • ۱۰ دقیقه آزمون

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان با تماس گرفته و از طریق لینک های زیر سوالات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

4.7/5 - (16 امتیاز)
واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی//

ارسال دیدگاه

طراحی و پشتیبانی توسط پارسیاایده

chat