نمایندگی داناکو | شرایط اخذ نمایندگی چرتکه رباتیک و سایر محصولات خلاقیت کودک

فعالیت در یک عرصه مناسب شغلی با امتیازات و پشتیبانی می تواند دغدغه بسیاری از افراد باشد. چه آنهایی که فرهنگی و آموزشی می باشند و در این زمینه فعالیت دارند و چه افراد مستعد و پر تلاشی که به دنبال یک شغل مناسب می باشند. اخذ نمایندگی موسسه آموزشی و یا یک شرکت فعال در زمینه آموزشی معتبر می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد ، چه بهتر که از طریق این شرکت اخذ نمایندگی چرتکه، اخذ نمایندگی رباتیک و سایر محصولات را با هم داشته باشید تا علاوه بر تامین خواست مراکز آموزشی مختلف، سبد متنوعی از رشته ها و محصولات مختلف را داشته باشید.

گروه آموزشی پژوهشی داناکو مفتخر است که با تنوع محصولات و خدمات خود ، در کنار پشتیبانی مستمر از نمایندگان خود ، بتواند گزینه مناسبی برای افراد و یا مرکزی که به دنبال اخذ نمایندگی موسسه آموزشی و یا شرکت فعال در حیطه آموزش و خلاقیت کودکان و نوجوانان است اشد. با دریافت نمایندگی محصولات خلاقیت محور گروه آموزشی پژوهشی داناکو می توانید دغدغه خود را برای دریافت نمایندگی چرتکه، رباتیک، خلاقیت و سایر محصولات را یکجا بر طرف نمایید و همچنین امتیاز فروش  و خدمات متنوعی از رشته های آموزشی پژوهشی داناکو را همراه داشته باشید.

اگر دارای مرکز آموزشی بوده و یا مدرس دوره های کودکان و دانش آموزان هستید. اگر می خواهید با شرایط اخذ نمایندگی چرتکه ، رباتیک یا سایر محصولات خلاقیت کودکان آشنا شوید. تا پایان این صفحه همراه ما باشید. ما در این بخش گزینه های جذابی برای شما از متنوع ترین خدمات و محصولات پرورش خلاقیت کودکان آماده نموده ایم.

چه نمایندگی های آموزشی را می توانیم از داناکو دریافت کنیم

شاید این پرسش مطرح باشد که با امتیاز نمایندگی داناکو چه محصولات و خدمات آموزشی دریافت می کنیم. در ادامه مهمترین نمایندگی های آموزشی تحت پوشش را بیان می کنیم. لازم به توضیح بوده شما با دریافت نمایندگی به صورت خودکار تمامی موارد توضیح داده در زیر را دریافت خواهید کرد.

نمایندگی چرتکه

برای آنکه با شرایط اخذ نمایندگی چرتکه داناکو آشنا شوید و بدانید که چه محصولات و خدماتی را داناکو ارائه می دهد در ادامه همراه ما باشید. ما در اینجا متنوع ترین محصولات آموزش محاسبات ذهنی را برای برگزاری کلاس های استاندارد چرتکه فراهم نموده ایم. چرتکه دانش آموزی سوروبان، پکیج های چرتکه با تنوع قیمتی مناسب، کتاب های آموزشی، نمونه سوالات مختلف. همچنین دوره های مختلف مربیگری زیر نظر کارشناسان متخصص را در اختیار نمایندگان قرار می دهیم. با اخذ نمایندگی چرتکه می توانید گواهی ها مربی و دانش موز مورد درخواست خود را نیز تهیه کنید.

نمایندگی رباتیک

همانطور که گفتیم با دریافت نمایندگی داناکو تمامی محصولات و خدمات مختلف داناکو نیز با شریاط تعریف شده در اختیار شما خواهد بود. از جمله این موارد نمایندگی رباتیک محصولات دانابات بوده که طیف وسیعی از پکیج ها و ماژول ها را شامل می شود. پکیج های رباتیک کودکان که از مقدماتی تا پیشرفته با تنوع قیمتی در فروشگاه در دسترس نمایندگان است. همچنین پشتیبانی آموزشی شامل دوره های مربیگری و انواع گواهی مربی و دانش آموز نیز از جمله آنها ست.

نمایندگی آموزش زبان کودکان

در داناکو می توانید انواع مختلفی از بسته ها و کتاب های آموزشی ویژه کودکان را دریافت کنید. این محصولات زیر نظر کارشناسان آموزش داناکو تهیه شده و موارد لازم برای اجرای یک برنامه درست آموزش زبان در آنها گنجانده شده است. همچنین از خدمات داناکو در زمینه نمایندگی آموزش زبان انگلیسی کودکان، پکیج های کودک دو زبانه است.

نمایندگی آموزشی برنامه نویسی کودکان

برنامه نویسی یکی از آموزش های به روز در زمینه کودکان و نوجوانان است این رشته جذاب بر اساس مدل آموزشی استم از مهمترین برنامه های آموزشی در مراکز سراسر جهان است. با دریافت نمایندگی محصولات خلاقیت کودکان داناکو می توانید از خدمات این بخش بهره مند شوید.

موسیقی و هنر

موسیقی و هنر همواره از بخش های جداناپذیر آموزش خصوصا برای کودکان هستند. انواع روش های خلاقانه آموزشی وجود دارد که با استفاده از آنها خلاقیت کودکان را پرورش داد. همچنین می توان در کنار دریافت نمایندگی هایی مانند چرتکه و رباتیک، تنوع بیشتری با این رشته ها ایجاد کرد. داناکو با ارائه محصولاتی مانند بلز، اوریگاهی و رشته های مختلف مرتبط می تواند گزینه های خوبی در اختیار شما قرار دهد.

چه کسانی می توانند نمایندگی داناکو را اخذ نمایند ؟

چه کسانی می توانند نمایندگی داناکو را اخذ نمایند ؟
مدیران مراکز آموزشی
فروشندگان اسباب بازی های فکری
افراد مستعد و پرتلاش جویای کار
مدرسین و مربیان آموزشی

اخذ نمایندگی چرتکه، رباتیک، زبان انگلیسی و سایر رشته های خلاق محور کودکان یک گام بلند برای توسعه آموزش

اگر دارای یک مرکز آموزشی باشید و یا مدرس دوره های کودک نخستین قدم برای ارائه خدمات داشتن دوره های آموزشی جذاب و نیز تامین محصولات متنوع و با کیفیت خواهد بود. داناکو با تنوع رشته ها و محصولات جذاب توانسته طیف گسترده ای را تحت پوشش قرار دهد. از این رو اگر به دنبال داشتن رشته ای آموزشی مرتبط با ریاضیات و محاسبات ذهنی باشید اخذ نمایندگی چرتکه گزینه لازم است.بخواهید اقدام به برگزاری علوم نوین مانند رباتیک و برنامه نویسی نمایید اخذ نمایندگی آموزشی برنامه نویسی کودکان و رباتیک را لازم دارید. در زمینه سایر رشته ها نیز به همین صورت است. اما با دریافت نمایندگی داناکو می توانید مجموعه وسیعی از خدمات و محصولات را دریافت نمایید.

تنوع گسترده از محصولات آموزشی

داناکو دارای چه محصولات و خدماتی است ؟

داناکو دارای چه محصولات و خدماتی است ؟

پس از آنکه نمایندگی چرتکه رباتیک یا سایر محصولات خلاقیت کودک داناکو را دریافت کردید، مجموعه گسترده ای از محصولات در دسترس شماست. شما با محصوات آموزشی فوق می توانید انواع برنامه های آموزشی کودکان را برگزار کنید. داناکو وسیع ترین و متنوع ترین محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه در اختیار نمایندگان خود قرار می دهد.

  • خلاقیت مکانیکی – دانامکا
  • مکعب روبیک – داناکیوب
  • لیوانچینی – دانالیچی
  • سازه های پروازی – دانافلای
  • پل ماکارونی – دانااسترا

  • اوریگامی – داناپی پر
  • موسیقی کودکان – داناوا
  • فن بیان و سخنوری – دانااسپیکینگ
  • کودک نابغه – داناجنیوس
  • مهندسی خلاقیت – داناکیدز

  • محاسبات ذهنی چرتکه – دانامس
  • رباتیک کودکان – دانابات
  • زبان انگلیسی کودکان – داناالکیدز
  • محاسبات سریع ریاضی – دانامنتال
  • برنامه نویسی کودکان – داناکدینگ

ارائه سرویس برگزاری کلاس مجازی به هر نماینده

سرویس ویژه برگزاری کلاس آنلاین

سرویس ویژه برگزاری کلاس آنلاین

ارائه بسترهای لازم برای برگزاری کلاس مجازی و اخذ نمایندگی آموزش آنلاین

در دنیای امروز همواره ابزارهای نوینی برای تسهیل ارائه خدمات مختلف ارائه می شود که از مهمترین آنها برگزاری کلاس آموزش آنلاین است . اخذ نمایندگی آموزش چرتکه ، رباتیک و دیگر محصولات خلاقیت محور در صورتی که همراه با توانایی و در اختیار داشتن ابزارهای برگزاری بصورت آنلاین باشد در هر شرایطی باعث گسترش کار شما خواهد شد.

دانالاین سرویس ویژه برگزاری کلاس آنلاین

داناکو همواره در ارائه زیرساخت ها و ابزارهای لازم جهت اراتقا کیفیت آموزش و خدمات نمایندگان خود پیشرو بوده است . دانالاین سرویسی است ویژه که پس از اتمام مراحل نمایندگی در اختیار نمایندگان داناکو قرار گرفته تا آنها بتوانند در هر شرایطی کلاس های خود را به صورت آنلاین برگزار نمایند. بنابراین شما می توانید به راحتی کلاس های خود را در بستر دانالاین با ویژگی های لازم آموزشی برگزار نمایید

ویژگی های سرویس دانالاین

  • ایجاد ارتباط صوتی و تصویری تا ۱۰۰ نفر همزمان بین مدرس و دانش آموز
  • امکان به اشتراک گذاری فایل ها مستندات آموزشی مانند PDF ، Word تصاویر ، ویدئو و …
  • تخته آموزشی هوشمند با قابلیت تایپ ، قلم هوشمند ، اشکال هندسی و …
  • قابلیت به اشتراک گذاری صفحه نمایشگر با دیگران
  • امکان برگزاری آزمون و نمایش نتایج
  • و موارد مختلف دیگر که می تواند تکمیل کننده یک کلاس آنلاین باشد

کلاس آموزش آنلاین
اعطای نماینگی محصولات آموزشی و کمک آموزشی داناکو

شرایط اخذ نمایندگی چرتکه ، رباتیک و سایر محصولات و رشته های آموزشی داناکو

شرایط اخذ نمایندگی چرتکه ، رباتیک و سایر محصولات و رشته های آموزشی داناکو

برای دریافت نمایندگی آموزشی کودکان داناکو چه شرایطی نیاز است ؟

شرایط اخذ نمایندگی موسسه آموزشی و یا شرکت های فعال در حوزه آموزشی و کمک آموزشی می تواند به شما برای شروع فعالیت کمک نماید. برای دریافت نمایندگی داناکو شما به سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارید ، در صورتی که از افراد فرهنگی و آموزشی باشید و خود در حوزه تدریس و مدیریت مراکز مختلف آموزشی باشید به سادگی می توانید با دریافت نمایندگی داناکو فعالیت خود را شروع نمایید.

اما اگر فضای آموزشی ندارید نیز امکان فعالیت شما وجود دارد! شما می توانید با دریافت نمایندگی و در قالب همکاری با سایر موسسات و مراکز آموزشی نیز فعالیت نمایید . برای پیشرفت و توسعه کار شما نیز واحد های مختلف داناکو در کنار شما خواهند بود تا علاوه بر ارائه مشاوره های لازم ، نیاز های شما را نیز برای ارائه خدمات بهتر رفع نمایند.

مراحل اخذ نمایندگی داناکو

مراحل اخذ نمایندگی داناکو

تکمیل فرم اخذ نمایندگی

تکمیل مشخصات خواسته شده در فرم اخذ نمایندگی و ارسال آن

تماس کارشناسان با شما

در کمتر از ۴۸ ساعت کارشناسان با شما تماس گرفته ، توضیحات تکمیلی و شرایط را تلفنی به شما شرح خواهند داد

ارسال مدارک مورد نیاز

در مرحله بعد مدارک مورد نیاز و رزومه شما طی ۲۴ ساعت توسط واحد کمیته ارزیابی نمایندگی مورد برسی قرار گرفته و نتیجه به اطلاع شما خواهد رسید

دریافت مجوز نمایندگی

پس از تایید واحد ارزیابی پیش نویس قرارداد برای شما ارسال می گردد که با امضای قرارداد و دریافت نسخه مکتوب آن در دفتر مرکزی نمایندگی شما فعال خواهد شد

برای شروع فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید

فرم اخذ نمایندگی

فرم اخذ نمایندگی
  • انتخاب محدوده جغرافیایی مورد نظر جهت اخذ نمایندگی
  • شهر مورد نظر خود جهت اخذ نمایندگی را وارد نمایید

آیا داناکو از نمایندگان خود درصد آموزشی دریافت می کند ؟

خیر ، درآمد آموزشی تماما برای نمایندگان بوده و داناکو دخل و تصرفی روی آن ندارد

4.6/5 - (12 امتیاز)

دریافت نمایندگی آموزشی داناکو چقدر زمان می برد ؟

پس از دریافت رزومه و مدارک لازم از درخواست کننده نتیجه برسی کمتر از ۴۸ ساعت اعلام می گردد که در صورت تایید ادامه مراحل طی چند ساعت انجام می شود

4.6/5 - (12 امتیاز)

4.6/5 - (12 امتیاز)